Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

Ontmoet je veel backpackers in Europa?

Ninke
Reiziger
» 31 mar 2018 19:17
Hallo allemaal!

Ik ga vaak alleen op reis in Azië en daar ontmoet je in hostels vaak makkelijk andere backpackers en haak je zo aan voor een gezellig drankje of tripje.

Nu wil ik deze zomer er even tussenuit maar dan wel in Europa blijven. Hoor van verschillende kanten, dat het contact in Europa anders is onder de backpackers. Ook in hostels. Dat je weinig aansluiting vindt. Eventjes op mezelf is geen probleem maar vind het ook leuk om mensen te ontmoeten en leuke dingen mee te ondernemen.

Heeft iemand daar ervaring mee of tips waar je dan het beste naar toe kan gaan?

Mijn agenda ligt open :-)

Groetjes!
ketting
Reisexpert
» 01 apr 2018 12:10
Ik heb ook in veel landen in Europa gebackpackt, maar merk op dit vlak weinig verschil ten opzichte van andere werelddelen. Je zult in Europa wel wat meer reizigers uit bijvoorbeeld Amerika, Canada, Azië en Australië tegenkomen dan in Azië. Hier heb je misschien wat minder mee gemeen dan de vele Europeanen die je vooral buiten Europa treft, maar het is maar hoe je daar zelf mee om gaat. De Europese landen die ik leuk vond om te backpacken zijn bijvoorbeeld Spanje, Schotland en Kroatië.
Gerelateerde onderwerpen
Backpackers / budget reisgids
Beginnende Backpackers willen naar Barcalona
Backpack Europa
Door Europa
Reizen in Europa?
In totaal zijn er 0 gebruikers online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 0 gasten (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten