El Nino's porceleinen pony topic

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
Plaats reactie
El Niño
Reisexpert

Bericht door El Niño » 14 sep 2010 08:11

merc schreef:M´n WC.
Eigen pot is goud waard ;)
Ik liep deze zomer in het centrum van Vilnius. Ineens ontzettende aandrang :% ! Wat nu? Pizzeria rond het plein vd beltower in gevlucht....bleken de sanitaire voorzieningen gedeeld te worden met sjiek hotel. Mooi gratis op die porceleinen pony gezeten en naar buiten gesneaked! Kunnen we daar geen database van aanleggen? Dus van mooie, schone porceleinen pony's waar je (stiekum) gebruik van kunt maken?
Ad

Bericht door Ad »

Erik
Site Admin

Bericht door Erik » 14 sep 2010 09:09

Aangezien je voor de tweede keer op dezelfde comment reageert je eigen topic :)
jaydee
Reisexpert

Bericht door jaydee » 14 sep 2010 09:11

hahahah sterk hoor. Je eigen (favoriete) topic El Nino.

Helaas kan ik weinig voor je database doen. Ik onthoudt deze zeer belangrijke plekjes nooit haha.
LadyHeather
Reisexpert

Bericht door LadyHeather » 14 sep 2010 10:51

In Parijs kan ik me het beste die van de Starbuck op de champs elysees herinneren. Net toilet en gratis te gebruiken.
Dexter
Reisexpert

Bericht door Dexter » 14 sep 2010 11:37

Ik ga bijna nooit kakken op een plek waar de omloopsnelheid hoog is. Het liefst duik ik een klein museumpje in met een achteraf toilet. Of een chique warenhuis oid, en dan de minst drukke plek opzoeken. Bijvoorbeeld op de 2na hoogste verdieping in een hoek. Naast een schone porseleine pot moet de grote behoefte moet immers ook in stilte gedaan worden, een moment van rust en reflectie, waarbij de kakofonie van geluiden op het moment suprême door de ruimte moet galmen.
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny » 14 sep 2010 17:20

in Tibet afgelopen zomer veel gaten gezien, maar van porcelein kon je niet spreken.... en zitten ging al helemaal niet. maar met een hoogte van meer dan 4000 meter drink je veel, en moet je ook vaak plassen.

raarste plek voor mij was ergens op zo'n 5000 meter, waar een paar muurtjes (zonder dak) waren gebouwd. de muur van de plee was laag, op navelhoogte voor mij. maarja, als je bukt lukt het allemaal wel. prachtig uitzicht over de bergen en de meren!
merc
Wereldreiziger

Bericht door merc » 15 sep 2010 01:01

Hey dat ben ik (weer) !

Oh ik heb er ook nog wel eentje :

Schoolreisje 2 Havo (schoolreisje ? das toch basisschool ? Niet zeuren nou, het is mijn verhaal) naar Parijs.
We lopen met een groepje van vier door het centrum en moeten toch wel erg nodig wateren. Dan denk je "Plee waar je zonder gezeur op kan ?"
Wij dus bij de MàcDónâlds naar binnen.
- "Non! Acheter quelque chose en premier"
Okay...
Wij bij de Pízza Hut naar binnen, zelfde gezeur,
- "Pas de pizza, pas de pipi!"
Ja en nu dan ?
Dan de stoute schoenen maar aan en de enige andere openbare optie proberen...het vier of vijf sterren hotel.
- "Mais bien sûr, suivez-moi, suivez-moi!"
Pony ? Neen. Porcelein ? Ja! Ik zweer het je het leek de troon van de koning wel. Je deed de deur open en je werd verblind door alle pracht en praal. Alles was porcelein en goud. Lekkere bril met verwarming, papier van fluweel, een bidet met bronwater. Alles ging automatisch, het papier rolde zichzelf af, de pot trok zelf door, de bril reinigde zichzelf, de kraan sprong aan, de ingebouwde blazer was zo goed als geluidloos...
Wij met een big smile weer richting uitgang...
- "Attente! Wan moment pleez!"
Of we nog iets te eten mee wouden of een flesje drinken...
Gratuit!

Die normale Fransozen kunnen m'n rug op met hun "Je ne parle pas anglais", doe mij maar die frou frou figuren met hun mooie pispotten ^O^
Dexter
Reisexpert

Bericht door Dexter » 15 sep 2010 10:33

Volgens mij heeft Merc op de pot van de President gezeten. In mijn volgende huis komt zeker een high-tech plee zoals de Geberit Aquaclean 8000 plus, zie voor meer info: http://www.i-love-water.com/#/nl/nl/showroom/handling
El Niño
Reisexpert

Bericht door El Niño » 15 sep 2010 11:20

Erik schreef:Aangezien je voor de tweede keer op dezelfde comment reageert je eigen topic :)
Had me dat ff laten weten man! Kom er nu pas achter *O* .

Wel goed topic tot nu toe hoor! Als ik eens naar Parijs ga moet ik dus naar de Starbucks of een 5-sterren hotel, en McDonalds en Pizza hut zijn no-go. Nu graag nog tips die niks met die f******g Fransen te maken hebben O-) .

In in Adam kunnen we binnenkort op die mooie pony van Dexter s******n :-)
El Niño
Reisexpert

Bericht door El Niño » 16 feb 2011 17:03

Ik dacht altijd dat je diaria altijd in het buitenland kreeg. Wat denk je? Gewoon vandaag multiple vezes op de pot zitten sputteren! God, wat ben ik toch blij met die grote verpakkingen toiletpaper in ons kikkerlandje *O* *O* .
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Globeskater » 16 feb 2011 18:59

http://www.facebook.com/pages/2theloo/113467572039015

2theloo, naar het toilet gaan als een ervaring...
El Niño
Reisexpert

Bericht door El Niño » 16 feb 2011 19:04

Ik zeg toedeloe. Ga zo ff Diaria Cha Cha kijken (ouwe aflevering Beavis & Butthead).
Ad

Bericht door Ad »

Plaats reactie