Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

Nieuw Zeeland nov/dec 2018 (30+)

jen80
» 15 apr 2018 13:59
Hoi!

Ik ben net 38 geworden(V). Mijn voornemen is om tegen het eind van 2018 ( Ik heb nov of dec in gedachten )een paar weken ( 3-4) door Nieuw zeeland te reizen. Ik heb gekeken naar georganiseerde reizen, maar zou toch liever iets meer vrijheid behouden. Ik hou van wel een beetje gezelligheid en het lijkt mij daarom leuk om op te trekken met 1 of meer gelijkgestemden van rond mijn leeftijd. Mijn interesses zijn erg breed; ik kan genieten van natuur en rust, maar hou ook van actie en avontuur en een feestje op zijn tijd.

Mocht je hetzelfde idee hebben, dan hoor ik graag van je!
Rizwan
» 15 apr 2018 17:30
Hallo,

Goed om je bericht te lezen. Een vriend en ik hebben het plan om in december te gaan bij voorkeur zelf. We denken aan eenvoudige accommodaties en om zelf een auto te huren om zo alle interessante plekken te bekeken. Samen reizen is niet alleen gezelliger maar bespaart ook kosten. Interesse?
jen80
» 15 apr 2018 21:35
Hoi Rizwan

Bedankt voor je reactie. Een roadtrip lijkt mij ook superleuk. Ik hoef zelf geen luxe, maar een klein beetje comfort af en toe zou ik wel prettig vinden. Waar denken jullie zelf precies aan met eenvoudige accomodaties (hostels?slaapzalen?kamperen?)?
Kun je misschien iets meer over jezelf vertellen? Waar kom je bijvoorbeeld vandaan en hoe oud ben je?
Hebben jullie al een concreet wensenlijstje of houden jullie alles open?
Privé bericht kan ook natuurlijk.

Ben benieuwd!
Rizwan
» 22 apr 2018 10:21
Hoi,

Ik heb je een paar dagen geleden een pm gestuurd. Heb je nog interesse?

Gr,

Rizwan

Hoi Rizwan

Bedankt voor je reactie. Een roadtrip lijkt mij ook superleuk. Ik hoef zelf geen luxe, maar een klein beetje comfort af en toe zou ik wel prettig vinden. Waar denken jullie zelf precies aan met eenvoudige accomodaties (hostels?slaapzalen?kamperen?)?
Kun je misschien iets meer over jezelf vertellen? Waar kom je bijvoorbeeld vandaan en hoe oud ben je?
Hebben jullie al een concreet wensenlijstje of houden jullie alles open?
Privé bericht kan ook natuurlijk. Ben benieuwd!
[/quote]
Rizwan schreef:
15 apr 2018 17:30
Hallo,

Goed om je bericht te lezen. Een vriend en ik hebben het plan om in december te gaan bij voorkeur zelf. We denken aan eenvoudige accommodaties en om zelf een auto te huren om zo alle interessante plekken te bekeken. Samen reizen is niet alleen gezelliger maar bespaart ook kosten. Interesse?
Joany
» 25 apr 2018 13:41
Hallo,

Ik heb dezelfde plannen als jullie :)
Ergens in november neem ik het vliegtuig vanuit Kaapstad naar Australië of NZ. Het leukste lijkt mij om reisgenoten te zoeken die graag samen vervoer willen delen en zo willen rondreizen. Ik ben vrouw, 32 en ook op zoek naar een wat meer mature groep. Het liefst zou ik alles zo goedkoop mogelijk houden; kamperen, zelf koken,.. Dit om geld te sparen, aangezien ik erna ook nog naar Azië ga. Ik kan echter ook echt genieten van comfort hoor :)

Ik kan gerust maanden uittrekken voor beide, maar als ik ergens kan beginnen zou dit al veel zijn.

Ik hoor het graag van jullie.

groetjes,
Joany
Rizwan
» 25 apr 2018 18:03
Beste Joany,

Leuk dat je reageert. Naast het maken van een mooie reis is kostenbesparing ook wel belangrijk. We zijn van plan een auto te huren en ongeveer drie weken rond te reizen. We gaan denk ik niet kamperen maar in eenvoudige hotelletjes slapen. Spreekt je dit aan?

Groeten,

Rizwan

ote=Joany post_id=160389 time=1524656510 user_id=29495]
Hallo,

Ik heb dezelfde plannen als jullie :)
Ergens in november neem ik het vliegtuig vanuit Kaapstad naar Australië of NZ. Het leukste lijkt mij om reisgenoten te zoeken die graag samen vervoer willen delen en zo willen rondreizen. Ik ben vrouw, 32 en ook op zoek naar een wat meer mature groep. Het liefst zou ik alles zo goedkoop mogelijk houden; kamperen, zelf koken,.. Dit om geld te sparen, aangezien ik erna ook nog naar Azië ga. Ik kan echter ook echt genieten van comfort hoor :)

Ik kan gerust maanden uittrekken voor beide, maar als ik ergens kan beginnen zou dit al veel zijn.

Ik hoor het graag van jullie.

groetjes,
Joany
[/quote]
Joany
» 25 apr 2018 19:08
Dag Rizwan,

Leuk dat je zo snel reageert! Ik ben er nog niet helemaal uit, maar ik denk dat ik toch echt wel gaan voor vooral buiten slapen of in de auto, camper,.. Het beste lijkt me ook om een auto te kopen en die dan terug te verkopen, in plaats van te huren. Verder wil ik ook wel langer dan 3 weken. Wat hebben jullie al concreet? Wordt het november of december?

Groetjes!
Rizwan
» 25 apr 2018 19:18
Joany schreef:
25 apr 2018 19:08

Hoi Joany,

Ja dat begrijp ik best. Ben zelf niet zon kampeertype vandaar. Waarschijnlijk wordt het medio december. Er is nog een geinteresseerde dame en binnenkort komen we bij elkaar. We moeten nog even de agendas naast elkaar leggen.

Groeten,

Rizwan

Dag Rizwan,

Leuk dat je zo snel reageert! Ik ben er nog niet helemaal uit, maar ik denk dat ik toch echt wel gaan voor vooral buiten slapen of in de auto, camper,.. Het beste lijkt me ook om een auto te kopen en die dan terug te verkopen, in plaats van te huren. Verder wil ik ook wel langer dan 3 weken. Wat hebben jullie al concreet? Wordt het november of december?

Groetjes!
Gerelateerde onderwerpen
Papoea Nieuw Guinea in nov/dec
Australie, Nieuw-zeeland, Fiji okt/nov 2013
Reisgenootje gezocht Australie & Nieuw-zeeland sept. t/m dec
Backpacken Nieuw Zeeland (dec, jan en feb) en Austr (3mnd)
Reisgenoot gezocht Nieuw Zeeland eind dec '11/begin jan'12
In totaal zijn er 0 gebruikers online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 0 gasten (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten