Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

Nieuw-Zeeland jan/feb 2018

Steph92
» 11 sep 2017 16:24
Hi!
Ik vertrek begin oktober met mijn mini wereldreis. Half januari zal ik in Nieuw-Zeeland terecht komen. Ik reis alleen zoals ik eerder naar Azie en Afrika heb gedaan, maar NZ lijkt mij een land die leuker is met een reismaatje.
Ik zou graag met een auto/tent of campertje willen reizen. Mag ook met meerdere reisgenoten.

Ik ben sportief en wil veel tijd doorbrengen in de natuur. Een dagje strandhangen en drankje doen vind ik ook leuk. Ik ben de moeilijkste niet.
Mocht je in dezelfde tijd voor 6 of 7 weken willen reizen, stuur me een berichtje!

Groetjes Stephany
Gabrielle1987
» 09 okt 2017 15:41
Hi Stephanie,

Ik ben vanaf 3 januari in Christchurch voor 5 weken en wil in die 5 weken zowel het Zuider- als Noordereiland ontdekken. Wellicht kunnen wij een gedeelte samen reizen? Lijkt me leuk om wat van je te horen!

Groetjes Gabrielle
harmkenijboer
» 21 okt 2017 08:31
Hoi Stef

Ik ga in jan en feb 2 mndn fietsen -ook mijn oproep. Dus als je zin hebt- ik ga een rondje christchurch doen -40-60 km p dag.

Hoor graag van je

Groetjes Harmke :)
Gerelateerde onderwerpen
Reisgenootje Nieuw-Zeeland feb 2018 gezocht
Backpacken Nieuw Zeeland (dec, jan en feb) en Austr (3mnd)
Reisgenoot gezocht Australië, Nieuw Zeeland en wellicht Thailand. Vertrek jan/feb/maart
Nieuw-Zeeland! (feb - apr)
Australië, nieuw zeeland 14 feb tm 15 mei
In totaal is er 1 gebruiker online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast