Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

New York stedentrip april 2018

Miadroppie1
» 19 nov 2017 20:22
Hallo!

Ik ben Ayla, ik ben 19 jaar en ik ga in april volgend jaar een stedentrip maken naar New York. (2 t/m 8 april)
Ik heb al een hotel geboekt in Long Island City vanwaar je met de metro binnen een kwartier in Manhattan bent.

Ik zou het leuk vinden om daar met iemand iets leuks te ondernemen.
Ik denk dan aan de highlights zoals skaten in Central Park, een bezoek aan het Empire State Building en het 9/11 memorial + museum.
Maar ik hou ook van hippe koffietentjes in Greenwich Village en breakfast at Tiffany’s ;)
Natuurlijk wil ik ook een hotdog eten op Times Square en wandelen over de Brooklyn Bridge.
Ik wil zeker ook naar Upper East Side (Gossip Girl :))

Kortom een mix van alles.
Ik ben geen type om als een gek alle highlights af te lopen. Ik wil ook gewoon genieten van de sfeer en de leuke eet/koffie tentjes. Natuurlijk wil ik wel een aantal highlights zien en ik sta open voor suggesties!

Mocht je interesse hebben, stuur me dan een berichtje zodat we kunnen kijken of het klikt!
Het delen van de hotelkamer is eventueel een optie.

Ik hoor graag van je!
Nikini
» 11 jan 2018 22:20
Zoooo jammer dat ik in mei ga, ik deel echt precies dezelfde interesses als jou!! Maar je gaat alleen dus? Niet eng? En hoezo de keus? Mij lijkt het best eng...

Groetjes Nikki
xxx
» 20 jan 2018 00:05
Hoi!

Ik heb interesse om mee te gaan naar New York! :)
Stijnta
» 08 apr 2018 09:57
Hi,
Misschien ben je al weg, dat zou kunnen.
Ik zat ook te denken om er een weekje tussen uit te gaan! Misschien wel leuk, wanneer ga je precies?

Stijn :)
Gerelateerde onderwerpen
Stedentrip NYC tussen juni 2018 / april 2019
New York begin april
Californië en New York Juni/Juli 2018
3 weken met de camper door Canada eind April Mei 2018
New york
In totaal is er 1 gebruiker online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast