Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

Nepal reismaatje!

Fee2710
» 05 sep 2014 15:35
Hoi!

Mijn naam is Fee, vierdejaars geneeskundestudente uit Rotterdam. Begin november zal ik het vliegtuig pakken naar Kathmandu om in Nepal en omstreken twee maanden te backpacken. Omdat mijn reislustige vrienden moeten werken of studeren, trek ik er deze keer alleen op uit. Toch is een reismaatje voor een periode wel gezellig, vandaar dit oproepje!

Ik hoop meerdere plekken in Nepal te bezoeken, evenals de lokale mensen. Op mijn verlanglijstje staan een meerdaagse trektocht door de bergen, een aantal dagen doorbrengen in een ashram en een uitstap maken naar Tibet. Op reis (maar ook erbuiten, haha) ben ik een heel gelukkig persoon en geniet ik van de kleinste dingen. Je zal me nooit snel horen zeuren en eventuele lastige situaties zie ik als uitdagingen. Voor alles is een oplossing.

Ben je ook van plan om Nepal te bezoeken in november en/of december, en lijkt het je leuk om vrijblijvend een stuk samen te reizen: laat het me weten!

Namasté :)
ReneBoer
» 08 sep 2014 21:12
Hé,

Ik ben vorig jaar in Nepal geweest. Als je een trekking wil maken zou je is kunnen kijken op trekkingpartners.com (nee ik krijg geen geld van ze;)). Nepal staat wel heel erg in het teken van trekken in de himalayas, en dit is voor de meeste mensen ook de enige reden om er naartoe te gaan. Overigens is het ook zeker de moeite waard om 1 of 2 weken een trek te doen (annapurna basecamp, everest base camp of een circuit). Ik heb zelf in een week annapurna basecamp gedaan, en dat is echt heel mooi.)
Heel veel plezier alvast!
AnnevO
» 23 okt 2014 16:27
Hai Fee,
Ik ben Anne, 23 en net afgestudeerd Psychologie. Ik ben in Kathmandu vanaf 1 november. Wanneer kom jij aan? Leuk als we kunnen meeten en misschien stukje samen kunnen reizen? Ik hoor het wel,
groetjes Anne
Gerelateerde onderwerpen
Reismaatje trekking Nepal gezocht
Reismaatje trekking Nepal gezocht
Reismaatje gezocht juni 2017 - Maleisië/Nepal/Laos of..
Reismaatje gezocht Juli-Augustus Sri-Lanka of Nepal
Nepal, oktober, Annapurna
In totaal is er 1 gebruiker online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast