Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

MTB zoekt reismaatje Amsterdam-Lima

ErikElsinga
» 16 feb 2016 14:35
Hola,

Ik ben op zoek naar iemand die m'n mountainbike als extra baggage mee zou willen nemen van Amsterdam naar Lima.

Ik woon momenteel in Huaraz en wil de mtb, die nu ongebruikt in Amersfoort in de berging van m'n woning staat, graag hierheen halen. Met al deze prachtige bergen op 'fietsafstand' wil ik de mtb graag hier gebruiken.

Wie kan me hierbij helpen?

Gracias!

Saludos,
Erik Elsinga
Erik
Site Admin
» 20 feb 2016 10:18
Ik raad het over het algemeen iedereen af om spullen van / voor vreemden mee te nemen op reis. Ook al worden de kosten er voor betaalt. Je weet namelijk maar nooit.

Erik, is het niet mogelijk om een familielid een keer je MTB mee te laten nemen of het gewoon via een schip (goedkoop) te laten vervoeren?
ErikElsinga
» 20 feb 2016 20:55
Beste Erik,

Ik begrijp je reactie volledig. Ik heb juist een berichtje op deze site geplaatst, omdat ik geen familie/vrienden/bekenden heb die naar Peru op vakantie komen en m'n mtb mee willen nemen.

Per boot vervoeren is ook een optie, maar douanekosten e.d. maken het een optie, die veel kostbaarder is dan als iemand de mtb als extra bagage meeneemt.

Vandaar dat mijn voorkeur nog steeds uitgaat naar vervoer per vliegtuig. Natuurlijk begrijp ik de terughoudendheid van mensen om iets voor een vreemde mee te nemen.

Vriendelijke groet,
Erik Elsinga
Gerelateerde onderwerpen
Goedkoop Retour Lima
Hoogteziekte: bus of vliegtuig Lima-Cusco?
Van Quito, via Cusco naar Lima
In 3 weken rondje puno, arequipa, nazca, lima?
Peru Lima voor minder dan 700 euro met KLM
In totaal zijn er 2 gebruikers online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 2 gasten (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten