Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

Motorrij buddy Noord Laos/Vietnam gezocht

Jedi2000
» 02 nov 2014 09:52
Hooooi, Jessie hier. 32 en als jeugdige Groningse een half jaar op reis in ZO Azië. En nu dus toe aan Vietnam. Na 6 weken Thailand en 2 weken Laos, gisteren een motor gekocht in Vientiane en aan het klaar maken voor een heeeele boel kilometers op mijn nieuwe monstertje. Honda Win 110 cc met tijgerprint handvatten :D.
Mijn voorlopige plan is om komende dinsdag 4 november 2014 vanuit Vientiane te vertrekken via de 'snelweg 13' naar het noorden via Vang Vieng en Luang Prabang. Deze slaat vervolgens af naar rechts in de 'snelweg 2E' naar de grens in Pang Hoc. In Vietnam wil ik eerst graag bovenlangs en dan naar het zuiden. Mijn doel is Ho Chi Min, maar als ik er eerder flauw van ben, ook prima. Ik heb verder niet een specifiek reisplan en vind een hoop goed. Ik wil vooral levend aankomen en niet snel.

Wie oh wie rijdt er met mij mee of bij wie kan ik aansluiten? Bijvoorbeeld bij de grens of in Hanoi ofzo. Ik hoor het graag en voor de rest heel veel reisplezier!

Zwaai Jessie.
Arie79
» 02 nov 2014 12:57
Wat gaaf! Ik ben dit voorjaar op een Honda Win van Hanoi naar HCMC gereden, en geen moment spijt gehad. Heb je wel uitgezocht of je je Win mee de grens over mag nemen Vietnam in? Het schijnt zo te zijn dat het vanuit Vietnam naar Cambodja/Laos (en dan verder naar Thailand) geen probleem is, maar omgekeerd moet het erg lastig te zijn om een auto/motor mee de grens over te nemen. Maar misschien helpt een klein beetje geld.... ;) veel plezier & safe travels!
ruudenelise
» 08 jun 2015 10:30
Hallo!

Wij zijn erg benieuwd of je met je brommer de grens over bent gekomen, Laos/Vietnam.
Wij willen hetzelfde doen hebben nu een brommer in Vang Vieng gekocht en gaan naar t noorden van laos en daar de grens over Vietnam in. We kunnen nergens vinden of je met je voertuig gewoon de grens over mag..

Hopelijk kan jij ons antwoord geven!

Groetjes
Gerelateerde onderwerpen
Travel buddy gezocht - Vietnam, januari 2018
Reisgenootje vanaf 25 september voor 2 maanden noord-Thailand, Laos, Cambodja, Vietnam
Noord thailand Laos Vietnam Cambodja Zuid thailand
Reisbuddy gezocht Thailand/Laos/Vietnam
Reisgenootje gezocht Thailand,Vietnam en Laos en/of Cambodja
In totaal is er 1 gebruiker online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast