Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

10/11 mei Bankgok, Thailand, mee reizen? :)

Jannekespijkers
» 10 apr 2018 14:34
Hi allemaal!

Ik ben Janneke, 26 jaar en werkzaam als Online Marketeer. Ik ben een enorme reisfan en vooral van reizen in Azië. In mijn vrije tijd ben ik veel op de tennisbaan te vinden, maar ook op festivals zoals Lowlands en Wildeburg. Daarnaast vind ik vrijwel vanalles leuk om te doen zolang de zon maar schijnt! :)

Ik ga van baan switchen en daarom neem ik mijn overige vakantiedagen op. Dat betekent: snel op reis naar Thailand! Ik heb al een vliegticket geboekt naar Bangkok en op 10 mei vlieg ik. Ik land in de ochtend op 11 mei en ik wil vanuit daar direct richting Koh Chang of naar Krabi (dat ligt er een beetje aan).

Ik ben al wel eens eerder in Thailand geweest, maar er zijn nog zat plekken die ik wil zien en waar ik nog niet geweest ben. Helaas kan ik maar 10 dagen gaan, maar dat vind ik alsnog de moeite waard!

Is er iemand die ik ook rond 10/11 mei in Thailand is (Bangkok) en een stukje mee wilt reizen? Samen is toch leuker dan alleen!

Ik hoor het graag!

Liefs,

Janneke
PimVU
» 15 apr 2018 22:23
Hi Janneke,

Wat leuk dat je (weer) naar Thailand gaat. Ik ga een dag eerder en ben dus al in Bangkok.

Wellicht kunnen we samen naar Krabi reizen?

Grt, Pim
Gerelateerde onderwerpen
Mei 2012 Nepal, wie gaat mee??
Wie wil er mee naar Indonesië? (eind mei/juni)
Cambodja en Vietnam april t/m mei, wie wil gezellig mee? :D
2015 april/mei Thailand&Laos mei/juni Cambodja&Vietnam
Ga jij met mij mee door Zuidoost Azië reizen?
In totaal zijn er 0 gebruikers online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 0 gasten (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten