Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

Meeting @ Sydney volgende week?

Michelle89
Reisexpert
» 23 dec 2011 03:46
Hoihoi!

Zoals ik weet zitten een aantal Around The Globers in Sydney met Kerst en Oud&Nieuw, dus het leek me wel leuk om af te spreken voor een drankje of whatever. *)
Ik ga morgen met de bus naar mn hostel, en dan ben ik in Sydney t/m 3 januari, dus als mensen het leuk vinden om een mini-meeting te houden, laat het even weten! *O*

Groetjes Michelle
Michelle89
Reisexpert
» 27 dec 2011 01:32
Niemand...? -O-
menasil
Reisexpert
» 27 dec 2011 08:52
Er zijn er vast nu heel veel weg ivm de kerst :) Zie de Sydney gangers ook niet echt online hier :)
Kars
Wereldreiziger
» 27 dec 2011 09:17
hehehehehe, ik was inderdaad heerlijk op vakantie in tasmanië^^ gezellig daar, zonder mobiel en internet :P Maar een meeting kan, maar denk dat het iets te laat is om het te regelen, aangezien je iedereen van het forum weer wakker moet schudden xD
Globeskater
Reisexpert
» 29 dec 2011 07:47
Ik ben morgenavond terug in Sydney! en zou het erg gezellig vinden om af te spreken.. mss iets van 2 januari?
Michelle89
Reisexpert
» 29 dec 2011 09:08
Jeeej, mensen leven weer *O*
2 januari kan ik wel, lijkt me leuk, de dag voordat ik Australie verlaat! :)
Globeskater
Reisexpert
» 29 dec 2011 23:51
het wordt volgens mij ook schitterend weer! waar zou je willen afspreken?
Michelle89
Reisexpert
» 31 dec 2011 02:44
Is dat zo? Dan ga ik overdag nog even naar het strand. :D

Waar zit je ergens in Sydney? Ik zit in Bondi, dat vind ik altijd wel leuk, maar weet niet of je hierheen wilt komen?
Kars
Wereldreiziger
» 31 dec 2011 17:23
vrienden van me (nederlanders) en ik zullen morgen op coogee waarschijnlijk zijn, als dat vol zit, gaan we naar clovelly, dus als je je verveelt ;) ff lekker dagje rust. De eerste dag dat ze hier waren, hele dag in sydney gezeten, de volgende dag blue mountains, de dag daarna jervis bay, dan afgelopen dag bij de harbour bridge gecampeerd en dan morgen ff lekker rustig aan het strand :P

[edit] 2 jan, zullen we denk sight seeing gaan doen in Sydney, dus als de meeting in de stad plaats vindt, zullen we vast wel even langs komen
Reismeis
Reisexpert
» 31 dec 2011 19:03
Oh jongens, wat een vuurwerkshow op de Harbour bridge!!! Waren jullie erbij?
Globeskater
Reisexpert
» 01 jan 2012 04:37
Ik had vanaf north sydney een schitterend zicht op de harbour bridge.. ben net een uurtje geleden om half 2 's middags thuis gekomen :P was een heerlijk feestje :D vuurwerk niet zo mooi als in Taiwan maar ja dat was ook lastig te overtreffen!

Ik heb een weekkaart met OV maar heb morgen vanaf 13 uur een feestje op Manly geen idee tot hoe laat dat gaat duren..
Globeskater
Reisexpert
» 02 jan 2012 02:03
hey allemaal!

Ik ga zo richting strand (collins beach) dus als nog iemand wil meeten, dit is mijn telefoonnummer: 0435421992 graag smsen en je naam erbij ;)
Michelle89
Reisexpert
» 02 jan 2012 02:26
Sorryyy, kan niet meer meeten! Ben druk bezig met inpakken en laatste dingen regelen.. mn laatste dag in Ozzieland. -O-
Gerelateerde onderwerpen
5,5 week backpack in Australië
Huwelijksreis Australië; circa 4,5 week
3,5 week oostkust australie in augustus
3,5 week Oostkust Australië, welke route?
Hulp voor details 3,5 week Brisbane - Cairns
In totaal zijn er 0 gebruikers online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 0 gasten (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten