Hallo,

Ik ben Hanneke, 33 jaar, en ik ga dit jaar voor het eerst alleen backpacken voor een langere tijd. De bestemming wordt Zuid-Amerika en dit is het plan: in juli 2018 eerst vier weken naar Brazilië (dit gedeelte doe ik samen met mijn vriend) en daarna solo naar Ecuador, Peru, Bolivia, Chili en (hopelijk) Antartica.

Ik weet dat Zuid-Amerika qua veiligheid wat minder relaxed is maar ik ben van mening dat als je goed oplet het wel goed moet komen. Toch zou ik het fijner vinden om met iemand samen te reizen. Niet alleen voor de veiligheid maar ook omdat het een stuk gezelliger is natuurlijk.

Ik wil dus ergens begin augustus van Sao Paulo naar Quito vliegen en dan vervolgens naar Otovalo, Cuyabeno, Cotopaxy, Quilotoa loop doen, Banos, Galapagos eilanden, Guyayacuil, Cuenza en daarna door naar onderen.

Ik ben op zoek naar een vrouwelijke reisgenoot (vindt mijn vriend wat prettiger ;-) )iemand die avontuurlijk is maar ook rustig en oplettend.
Ik ga er niet vanuit dat ik iemand vind die de hele reis mee kan/ wil maar het begin (Ecuador - Quito) zou natuurlijk mooi zijn.

Mocht je geïnteresseerd zijn, of in die periode ook in Ecuador zijn en met iemand willen samen reizen, let me know en stuur me een berichtje.

Groetjes Hanneke