Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

Last minute oproepje zonvakantie, week 30 en/of 31

Elista
» 07 jul 2013 20:11
Hallo allemaal!

Na lange lijsten met zogenaamde (vooral deprimerende) ‘singles-reizen’ te hebben bekeken en teveel 150% eenpersoonstoeslagen te hebben gezien, besloot ik uiteindelijk toch maar om hier ook zelf iets te plaatsen
Mijn vakantieweken waren al aangevraagd maar onlangs ging mijn relatie uit. Ik keek er echter heel erg naar uit om lekker even op vakantie te gaan en zelf je rug insmeren is vrijwel onmogelijk, dus vandaar dat ik het via deze weg probeer! :)

Ik zou graag op vakantie willen in week 30 of 31, ongeveer een week of 1,5 week. Mijn voorkeur gaat uit naar een enigszins goedkope zonbestemming met een fijne relax-factor, maar ik zal nog meer in m’n element zijn als er ook nog mogelijkheden zijn om wat cultuur te snuiven. Stappen vind ik leuk maar hoeft voor mij niet standaard elke dag. Terrasjes pakken mag wel elke dag ;)

Ik ben zelf 25 en zoek iemand die ongeveer tussen de 22 en 37 jaar is. Het is handig als je ook uit Gelderland komt maar zeker geen vereiste. Leeftijd, geslacht en woonplaats vind ik veel minder belangrijk dan alle leuke eigenschappen die je in huis hebt!

In het kort over mij: Ik werk als begeleidster in de psychiatrie en mijn hobby’s zijn heel divers. Ik schilder en lees graag, ben regelmatig met muziek bezig, heb een passie voor fotografie en reizen, werk graag met dieren en ik ben een fanatieke sporter.
De leuke eigenschappen die ikzelf te bieden heb: Ik ben spontaan en enthousiast maar vind het ook fijn om soms in stilte te genieten. Ik vind mezelf wel aardig creatief en open-minded maar vind het ook belangrijk om te relativeren/ontnuchteren op z’n tijd. Hm, ik geloof dat ik mezelf wel makkelijk kan aanpassen in verschillende situaties en met verschillende mensen :)

Spreekt mijn verhaal je aan, laat dan zeker een berichtje achter!

Bijlagen

marcck
» 04 apr 2014 12:17
Hallo,

Ik ben Marc en zoek ook iemand voor een vacantie in mei/ juni.
Ik woon in Tubbergen, bij Enschede,
Misschien kunnen we eerst ergens treffen voor kennismaking.
Over hoe het een en ander moet gebeuren.
Groeten ,
Marc
Tomm
Wereldreiziger
» 04 apr 2014 22:51
Ik denk dat ze al is geweest Marc, aan de post datum te zien haha
Gerelateerde onderwerpen
Reismaatje gezocht zonvakantie Europa week 30 t/m 32 jul/aug
Zonvakantie Juni 2018
Zomer 2018: zonvakantie.
Reisgenootjes zonvakantie/stapvakantie
zonvakantie wintermaanden, tevens camperaar gezocht.
In totaal zijn er 0 gebruikers online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 0 gasten (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten