Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

KRUGER EN CO

NIKIE
» 30 jan 2018 17:43
In oktober gaan wij een grote 2 weken naar sa voor de 3de keer. We willen een kleine week in Kruger verblijven en dan nog een rondje maken (geen grote afstanden) om terug te eindigen in Joburg. Ik dacht aan Swaziland, Hluwehluwe, Kosibay of ergens in die richting.
Graag tips ivm mooie locaties en accomodaties die ook wat budgetvriendelijk zijn. Bedankt voor jullie tips.
Nikie
menasil
Reisexpert
» 02 feb 2018 11:29
Zelf ben ik met een georganiseerde reis vanaf St Lucia via Swaziland naar Kruger gegaan. Ik vond zelf Hluwhluwe erg mooi maar als je Kruger kleine week hebt gehad, weet ik niet of het nog bijzonder is? Ik zag dat je ook de mogelijkheid hebt om walvissen te spotten bij St Lucia. Swaziland heeft meerdere mooie plekken. Wij zaten zelf op rijafstand van Malolotja. Daar kun je erg mooi wandelen.
NIKIE
» 02 feb 2018 14:14
Bedankt Menasil...had ook zoiets in gedachten maar vroeg me af welke site beter is : Santa Lucia of Kosi Bay ?
AnnemiekeinZA
Wereldreiziger
» 05 feb 2018 15:06
St. Lucia is zeer leuk, waar de Nijlpaarden rondlopen als het donker is, in het dorp. En vandaar kan je ook leuke trips maken.
Maar boek snel een onderkomen, want het is snel vol daar. Vandaar kan je ook in een uurtje naar HLuwhhe park rijden en zelf rijden daar. Of ter plekken in St. Lucia een safari boeken
NIKIE
» 05 feb 2018 16:53
Bedankt voor je tip Annemiekeinza.
Gerelateerde onderwerpen
Kruger Park
zelf samenstellen: Kruger/Drakensbergen
Kruger Park; waar overnachten en walking game drive
In totaal zijn er 2 gebruikers online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 2 gasten (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten