Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

koppeling weblog forum werkt niet

Jeroenschotman
» 19 apr 2010 03:51
Hallo,

Ik gebruik al 6 maanden een around the globe pagina en tot nu toe werkte alles perfect.
Nu melde ik me laatst aan en kreeg ik de melding dat ik een forum gebruiker moet aanmaken
dit heb ik vervolgens gedaan. Om nu weer op mijn weblog te kunnen komen staat er dat ik deze
2 moet koppelen dit heb ik geprobeerd maar ik kom hierbij op een blanco pagina. Hoop dat iemand me hier verder mee kan helpen. Ik heb niet zo vaak internet en als ik het dan heb is het toch wel fijn dat ik de dingen kan doen die ik wil doen.

Groeten Jeroen
Erik
Site Admin
» 19 apr 2010 08:29
Hey Jeroen,

Ik heb je gegevens even nagekeken en alles is goed gekoppeld. Enige wat je nog moet doen is op je weblog (http://jeroendownunder.aroundtheglobe.nl/login/) inloggen met dezelfde gegevens als waarmee je hier op het forum bent ingelogd. Gebruikersnaam: Jeroenschotman en het wachtwoord wat je gekozen hebt.

Ik zal dit antwoord ook naar je mailen zodat de kans dat je het antwoord ziet wat groter is. Laat dan ook even weten of het gelukt is en of ik verder nog kan helpen!

Erik
Jeroenschotman
» 23 apr 2010 08:37
Hallo Erik,

Het werkt helaas nog niet. Ik kan niet inloggen met de gebruikersnaam jeroenschotman waarmee ik me wel op het forum kan inloggen en als ik mijn oude inlog naam gebruik gewoon jschotman kom ik op een pagina waarbij word gezegt dat ik mijn forum en weblog moet koppellen. Als ik dit wil proberen kom ik nog steeds op een blanco pagina uit ..

hoop dat je me verder kunt helpen. enige wat ik al wel heb uitgevonden is dat als ik er echt op moet ik een nieuw forum account aan moet maken en dan verbind hij me tijdelijk wel door naar de admin site van mijn weblog.

Groeten Jeroen
Erik
Site Admin
» 23 apr 2010 16:38
Jeroen kun je nu nog eens met de forum gegegevens inloggen op je weblog?! Ik denk dat het zo goed moet gaan.
Jeroenschotman
» 24 apr 2010 14:56
hallo erik,

als ik me nu aanmeld met mijn oude gebruikersnaam krijg ik een bericht dat mijn account is overgezet ik kan alleen nog steeds niet inloggen met de inlog gegevens van het forum..
Erik
Site Admin
» 26 apr 2010 12:12
Hoi Jeroen, erg vervelend dat het nu nog niet voor je werkt! Ik heb zojuist alles nog eens gecontroleerd en ook geprobeerd om met een tijdelijk wachtwoord met jouw gegevens in te loggen. Hier lijkt alles goed te gaan, dus moet er een andere oorzaak zijn.

Wil je me even mailen (zie contact forumlier rechts boven in de hoek voor mail adres) wanneer je tussen 8.00u en 17.00u online bent (NL tijd) zodat we snel heen en weer kunnen mailen om het probleem zo spoedig mogelijk op te lossen?!
Will
Reisexpert
» 26 apr 2010 13:43
Ik heb trouwens gisteren via een blog proberen aan te maken, maar dat is me niet gelukt. Ik kom gewoon op een witte pagina uit...
Erik
Site Admin
» 26 apr 2010 14:47
Will schreef:Ik heb trouwens gisteren via een blog proberen aan te maken, maar dat is me niet gelukt. Ik kom gewoon op een witte pagina uit...
Was je op dat moment ingelogd?

Ik zal deze registratie pagina sowieso even nakijken, of er wat mis gaat.
Will
Reisexpert
» 26 apr 2010 14:59
Erik schreef:
Will schreef:Ik heb trouwens gisteren via een blog proberen aan te maken, maar dat is me niet gelukt. Ik kom gewoon op een witte pagina uit...
Was je op dat moment ingelogd?

Ik zal deze registratie pagina sowieso even nakijken, of er wat mis gaat.
Ja, ik was ingelogd. Ik kon dan ook enkel via die pagina een blog maken. Die andere twee pagina's kan je enkel gebruiken als je niet ingelogd bent op het forum (en in feite als je geen forumaccount hebt).
Ik vind dat trouwens een heel mooi systeem. Well done :-)
Gerelateerde onderwerpen
Gastenboek werkt niet meer
gastenboek onder verhaal werkt niet
Unwatch link van mail werkt niet
Foto uploaden (niet voor weblog)
Weblog doet het niet meer na beveiligen wachtwoord
In totaal zijn er 0 gebruikers online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 0 gasten (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten