Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

Kenia, maart 2012, kleinschalig en actief

Ilse2012
» 24 jan 2012 12:30
In maart 2012 ga ik naar Kenia om een goede vriend van me op te zoeken. In de eerste week van maart wil ik graag nog iets van dit mooie land zien. Ik vind kamperen erg leuk en het lijkt me geweldig om het land door de ogen van de Masai te zien ipv vanuit luxe lodges (al is dat als afsluiter natuurlijk ook erg leuk voor een dagje). Dat vind ik natuurlijk leuker om met een groep te doen, en dus zoek ik een avontuurlijke mensen die samen met mij zo'n reis willen maken. Ik heb al wat ideeen (kleinschalige tentenkamp bij masai mara en lake naivasha) maar sta natuurlijk ook open voor andere ideeen.
Nog wat informatie over mezelf. Ik ben 25 jaar oud, speel met veel plezier volleybal, spreek graag af met mijn vrienden (thuis of in de stad), maar kan ook genieten van de rust en een goed boek.
Hopelijk zoek jij een soortgelijke reis in deze periode, dan kunnen we samen kijken of onze plannen op elkaar aansluiten!
Rick.
Reiziger
» 24 jan 2012 19:06
Ik ga helaas niet met je mee, zou het zo doen, want het is zo'n adembenemend land!! Heel veel plezier, ga de jungle in, wacht tot zonsopgang of zonsondergang, ga naar de Masai, doe toch 'n safari in Masai Mara, maar vooral heel veel plezier en geniet van een prachtig land :)
merlijndk
» 25 jan 2012 11:04
Hi Ilse,

Wat leuk om je oproep te lezen! Ik ben namelijk ook van plan om in maart (4-6 weken zit ik nu te denken) naar Kenia te gaan. Het idee is dat ik daar verschillende projecten ga bezoeken waar ik contacten heb, maar ik wil natuurlijk ook zoveel mogelijk van het land en de Keniaanse cultuur meekrijgen! Jouw kampeerplannen maken mij dan ook heel enthousiast! Aangezien ik niet weet of ik als vrouw (ik ben 26) alleen wil reizen daar, lijkt het me leuk om samen met iemand een stukje te kunnen reizen. Dus ik ben erg benieuwd naar jouw plannen. Hoelang wilde jij gaan en weet je al wanneer je vertrekt?

Groetjes, Merlijn
Gerelateerde onderwerpen
Reismaatje voor paar maanden Kenia begin 2012
Wereldreis, maart 2012
Canada maart-juni 2012
Maart 2012 Backpacken Australie/NZ! Ontmoeten/Meereizen?!!!!
Reisgenootje gez(19-24jr) zomer2011 Tanzania/Kenia of Thaila
In totaal is er 1 gebruiker online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast