Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

Jobs 4 travellers, betrouwbaar?

Doreenm
» 09 jul 2012 09:15
Ik heb een vraag. Ik heb me aangemeld bij Jobs 4 travellers, dit is een site om uiteraard banen op te vinden maar ze regelen voor mij ook het tax file number en een rekeningnummer. Heeft iemand ervaring met dit bedrijf? Ik heb nl nooit van dit bedrijf gehoord en vind t een beetje eng om zomaar via hun een rekening te openen..

Alvasr bedankt!
RianneThomas
» 25 okt 2012 09:29
Ik zou dit ook graag willen weten, want het zou natuurlijk wel erg handig zijn als zij dat vast voor ons doen. Maar valt het te vertrouwen?
Kims
Reisexpert
» 25 okt 2012 12:01
Hi,

Een tax file nr. regelen en bank rekening openen zijn erg makkelijk om zelf te doen. Gewoon zelf regelen en je geld niet verspillen aan zoiets.

Groetjes
shabnam
» 02 nov 2012 03:44
En australianbackpackers.nl ? Ook zinloos geld verspilling?
Makkelijk zelf te regelen vanuit nl? Je bankrek nr en verzekering
gr shabnam
Kims
Reisexpert
» 02 nov 2012 10:44
HI Shabnam,

Kijk even rond op het forum voor meer informatie en onder reisinformatie, daar kun je veel info vinden. Onder andere dat het tax file number en bankrekening heel makkelijk te regelen zijn :-)

Groetjes
RianneThomas
» 02 nov 2012 10:56
Bedankt voor de reacties!
Ik had al begrepen dat zowel bankrekening als TFN goed zelf te regelen zijn. De reden dat ik vroeg over de reputatie van jobs4travellers.com is alleen maar omdat het lijkt (zover ik het zie) dat zij dit gratis voor je doen, en de Commonwealth Bank dan je 'maandelijkse fee' je kwijt scheldt. Oftewel: je rekening wordt voor je geopend, terwijl je 50 euro bespaard. Ik was dus benieuwd of dit geen 'scammer' organisatie was voordat ik contact met ze opneem over deze mogelijkheden.
Kims
Reisexpert
» 02 nov 2012 11:56
Hi,

Maar een tax file number en rekening openen zijn altijd gratis. En als je het aankaart bij de bank, hoef je vaak geen fees te betalen bij een bank. Anders hooguit iets van $5 per maand...

Hoe kom je aan $50 besparen?

Groetjes
RianneThomas
» 02 nov 2012 12:00
Met de 50$ besparen in een jaar bedoelde ik dus inderdaad de maandelijkse fee van $4-6.
Wat bedoel je precies met het aankaarten bij de bank, dat zo die kosten komen te vervallen?
Groetjes!
Kims
Reisexpert
» 03 nov 2012 08:05
Hi,

Ja, daar valt over te onderhandelen zeker als je wat geld inlegt. En anders kun je het er na 6 maanden nog een keer over hebben en als de bank ziet dat je een betrouwbare klant bent met bijvoorbeeld een regelmatig salaris, kunnen ze die kosten ook laten vervallen.

Groetjes
RianneThomas
» 03 nov 2012 08:42
Ahh op die manier ;) nou, een klant met veel geld en een regelmatig salaris zal ik helaas als backpacker niet zijn :P
Kims
Reisexpert
» 23 nov 2012 08:57
Hi Rianne,

Mijn zusje is net in Australie aangekomen en heeft een Westpac rekening geopend. Die is in ieder geval gratis voor het eerste jaar en je krijgt de eerste 3 maanden 1,6% extra rente bovenop de normale rente (3,5% of zoiets).

Dus dat is eventueel ook een optie.

Groetjes
In totaal zijn er 0 gebruikers online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 0 gasten (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten