Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

Java en bali april

FionaV
» 14 feb 2018 14:14
Hoi!

Op 2 april vertrek ik voor 30 dagen naar indonesie waar ik van west java naar bali reis. Het zou leuk zijn als iemand deze reis of een deel daarvan mee wil reizen. Er staat nog niets vast behalve dat ik enkele dingen echt wil doen, zoals borobudur en prambanan, bromo(zonsopgang) , ijen (blue flames en zonsopgang, nachtwandeling dus). Verder sta ik open voor andere suggesties.

Voor mij wordt dit de eerste keer backpacken. Al wel een keer eerder alleen gereisd (usa 2.5 week) en een groepsreis india en nepal gemaakt. Nu toch echt tijd om een keer goed rond te reizen.

Reis jj in diezelfde periode en wil je (een stuk) samen reizen. Stuur me een berichtje!

Groetjes Fiona (32jr)
destiny
» 20 feb 2018 16:27
Hey Fiona,

Ik vlieg 1 april naar Denpasar en ben er tot 25 april. wie weet dat we kunnen meeten wanneer je in Bali bent. Ik ga een treinreis doen van Bali naar java om daar een paar dagen te spenderen en ook bromo wil ik erg graag doen :)
Lins13
» 24 feb 2018 01:33
Fiona,

In mijn ander topic zie je mijn reisplannen.

Komen een beetje uit zoals die van jou. Zin om elkaar eventueel ergens te ontmoeten?

Altijd welkom!

Ben zelf 30 jaar.
Gerelateerde onderwerpen
April/mei 2015 java bali en ?
Indonesië, april, Java/Bali/Nusa Penida/Gili
Java en Bali in December
Augustus / September naar Bali en Java
Backpacken Bali Java en Lombok augustus
In totaal zijn er 0 gebruikers online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 0 gasten (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten