Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

Interrailen Engeland(of ergens in west-Europa)juni-juli 2017

Kirsten100
» 02 mei 2017 23:02
Hoi reismaatje (hopelijk!),
Ik ben Kirsten, 19 jaar en op zoek naar een vrouwelijke reisgenoot om 12 dagen mee te interrailen in de zomer van 2017 (eind juni/begin juli). Leeftijd is niet zo’n issue.

Ik ga vanaf 1 juli vanuit Dusseldörf met een ander reismaatje, Ruben, naar Praag, Budapest, Bratislava (en daarvoor nog een paar andere steden in Slowakije), door naar Oostenrijk en daarna verblijven we kort in Zwitserland. Dat is vanaf 1 juli t/m 15 juli.
Als je mee wil (hierbij geldt; hoe meer hoe gezelliger dus de mannen mogen hierbij ook mee ;)) lijkt ons dat heel gezellig maar de route ligt dus al vast.

Ik doe nu de vooropleiding van de HKU en heb last van het bekende fenomeen ‘keuzestress’, dus voordat ik me vastketen aan een studie wil ik er tussenuit!

Zelf heb ik niet zoveel met zuipen/uitgaan en de hele dag op het strand liggen (af en toe is natuurlijk heerlijk) maar ben ik meer geïnteresseerd in stadjes zien (en die tussendoor fotograferen en een beetje shoppen ;)), musea bezoeken en lekker uit eten gaan. Super sportief ben ik ook niet, maar ik kan me wel aanpassen.

Mijn budget is redelijk laag maar ik ben wel van plan om in goedkope hotelletjes te verblijven of stayokay etc. en niet te kamperen.

Ik heb vrij veel landen bezocht in de loop van mijn korte bestaan maar dit wordt mijn eerste ‘solo-reis’ en ik ben dus niet heel ervaren met kaartlezen, plannen e.a.

Heb je ongeveer de zelfde plannen en interesses? Stuur me dan een mailtje en dan kunnen we kijken of het klikt!

Groetjes Kirsten
Ben123
» 11 jun 2017 21:41
Hoi!

Op interrailen-engeland-ergens-west-europa ... ml#p156501 las ik zojuist jouw oproep

Hier mijn reactie!

Mijn naam is Peter; ik ben een sportieve man, vrijgezel, van 39 jaar. Ik (geb. 30 juli 1977, geen beperkingen of medicijnen) speel gemiddeld twee keer per week tennis. In september ben ik een weekje gaan hiken in de bergen (Zwitserland). Ik heb hiervan wat selfies bijgevoegd (bijlagen).

De tweede week van juli ’17 ben ik van plan om weer een weekje naar Zwitserland te gaan. Het lijkt me heel gezellig om eventueel dan een paar dagen met jullie samen te reizen. Je geeft aan dat de route al vast ligt. Wat is jullie route in Zwitserland?

Ik beschik over een rijbewijs en een eigen auto (VW Passat). In het dagelijks leven ben ik belastingadviseur (HBO).

Als je meer van mij wil weten, vragen mag! Ik heb ook een vraag voor jou: wat is jouw leeftijd? O ja, ik heb ook nog een tip om heel comfortabel en goedkoop per bus te reizen door Europa: de app FlixBus, wel eens van gehoord?

Fijne avond, groetjes,

Peter
Gerelateerde onderwerpen
Tussen 26 mei en 15 Juni ergens heen in Europa
Interrailen door Europa zomer 2017
Interrailen door (Oost) Europa 16 juli t/m 6 augustus
Roadtrip/backpacken door Europa in Juni en/of Juli 2018
Engeland rondreizen/roadtrip v.a juli
In totaal zijn er 0 gebruikers online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 0 gasten (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten