Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

Interrail zomervakantie

paulvv
» 03 mar 2017 12:28
Hey iedereen!

Ik ben Paul, 21 jaar en studeer in Utrecht. Het is maart en dat betekent dat ik al stiekem begin te denken aan de zomervakantie. Natuurlijk is een lastminute in een all inclusive hotel heerlijk, maar ik doe liever (ook) iets anders.

Zo lijkt interrailen me hartstikke leuk. Ik heb dan de voorkeur om naar alternatievere plaatsen te gaan dan Barcelona en Rome. Zo ben ik afgelopen jaren in Servië geweest; instinctief had ik mijn twijfels, maar ik waagde de sprong. Uiteindelijk heb ik een waanzinnig leuke tijd daar gehad; misschien juist omdat ik me liet verrassen en niet alles al op vakantiefoto's van bekenden heb gezien.

Ik vind uitgaan, zonnen en sightseeing allemaal leuk: Alles met mate(n) ;). Voor de rest heb ik geen concrete plannen. Het lijkt me leuk om met een groepje over na te denken om in de zomervakantie (juli/augustus) te gaan interrailen!

Wie voelt zich aangesproken? :)
Broek96
» 10 apr 2017 20:54
Hallo,

Wij zijn al met z'n drieën, maar er is nog ruimte. Als je mee wilt doen moet je even in een pb je nummer geven, dan kun je in de Whatsapp. En dan spreken we eerst af met z'n allen om te kijken of het klikt en de route te bepalen.

Met vriendelijke groet,
Ruben
Gerelateerde onderwerpen
Zomervakantie september
Zomervakantie 2017
Reismaatje zomervakantie 2016
Reisgenoot gezocht zomervakantie
Reismaatje voor de zomervakantie (m/v)
In totaal zijn er 0 gebruikers online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 0 gasten (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten