Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

Informatie aanpassen op goedgekeurde WHV (online)

tripntell
» 04 jul 2015 12:36
Hallo,

Mijn 2nd Working Holiday Visa is goedgekeurd (aanvraag via internet), maar sindsdien is de informatie betreffende mijn Health Requirements veranderd. Ik ben namelijk al meer dan 3 maanden aan het rondreizen in Zuid-Oost Azie.
Ik ben nog altijd gezond, maar graag zou ik de overheid hiervan toch op de hoogte brengen om verdere problemen bij aankomst te voorkomen.

Ik heb gezocht op het internet en op de officiele website van de overheid, maar nergens kan ik informatie vinden over hoe ik dit online kan doen.
Wel heb ik het PDF formulier '1022 Notification of changes in circumstances' gevonden, maar dit moet afgeprint en opgestuurd worden. Kan iemand me zeggen hoe ik dit online kan aanpassen? Indien de papieren versie de enige optie is, waar moet ik deze heen sturen? Ik vind ook nergens een emailadres om de overheid te contacteren.

Momenteel zit ik in Maleisisch Borneo en reis ik nog door naar Indonesie alvorens ik naar Australie ga in iets minder dan een maand.

Alvast bedankt voor alle advies! :)

Ellen
Erik
Site Admin
» 31 aug 2015 20:27
Wanneer je aanvraag is goedgekeurd en je gezondheid destijds goed was mag je er van uitgaan dat dit geen problemen op gaat leveren wanneer je naar Australië reist. Waarom zou je slapende honden wakker maken? :) Pas wanneer je een ziekte hebt opgelopen of wanneer je ziek bent vlak voor aankomst zou ik kijken of je überhaupt contact op moet zoeken.

Ik zie dat de vraag al een tijdje geleden gesteld is, en vroeg me af hoe je het uiteindelijk hebt opgelost?
Gerelateerde onderwerpen
WHV en ticket
WHV Australië
Verzekeren (WHV)
Informatie werkvakantie Australië
Verzekeringen voor WHV
In totaal zijn er 0 gebruikers online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 0 gasten (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten