Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

Hoeveel kosten om als Au pair naar Australië te gaan?

Jorieke Haarhuis
» 30 jul 2012 22:57
Beste ...
Ik denk er zelf ook over om als au pair naar Australie te gaan voor een aantal maanden. Maar hoeveel geld was je wekelijks/maandelijk nog kwijt?
Alvast bedankt, Groetjes Jorieke
Kims
Reisexpert
» 31 jul 2012 08:52
Hi,

Bedoel je kosten naast je au pair werk?

Ligt er helemaal aan wat je van plan bent om te gaan doen. Wil je wat tripjes gaan doen of rondreizen. Heb je het ook over de kosten van eten, huur, telefoon, dat soort dingen?

Groetjes
Jorieke Haarhuis
» 31 jul 2012 22:17
Hoi hoi,
bedankt voor je reactie.
Als au pair heb je geen kosten voor eten/drinken en accomodatie toch? Ik wil wel wat van de stad zelf zien (mijn voorkeur gaat uit naar Sydney) maar ik zal geen verre reizen door Australie zelf maken. Activiteiten voor in het weekend bv, wat was je ongeveer maandelijks kwijt?
Groetjes
Kims
Reisexpert
» 01 aug 2012 11:28
Hi,

Tsja, ook dat is moeilijk in te schatten. Maar er vanuit gaande dat je met het openbaar vervoer zal reizen en niet al te gekke dingen zal doen, zal je hooguit een paar honderd dollar uitgeven. Minder als je niet uitgaat, eventueel meer als je wel uitgaat en/of dure trips zult maken.

Als au pair verdien je toch ook? Qua eten en drinken, ligt er waarschijnlijk aan wat je afspreekt met je werkgevers.

Je kunt het zo goedkoop of duur maken als je zelf wil.

Groetjes, Kim
Erik
Site Admin
» 02 aug 2012 08:53
Het lijkt mij wel goed om geld achter de hand te hebben. Mocht het werk of het gezien waar je terecht komt toch niet bevallen dan heb je in ieder geval nog de financiele middelen om je eigen plan te trekken (en te zoeken naar alternatieven).

Dus hoewel je het goedkoop wilt aanpakken zou je ook moeten zorgen voor voldoende geld.
Gerelateerde onderwerpen
kosten backpacken Australie
Kosten 2 maanden backpacken in Australië?
Doorlopende kosten wanneer je in Australië bent
WHV Australië kosten niet verlaagd?
Hoeveel geld nodig voor Australië?
In totaal zijn er 0 gebruikers online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 0 gasten (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten