Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

greyhound van te voren boeken of ter plaatse

jopie
» 17 jul 2011 15:54
Ik ga over 6 mnd naar Australie.
Nu wil ik van Sydney naar Cairns reizen waarschijnlijk greyhound.
Is het nu handiger om het van te voren te boeken (in NL) of kan ik het beter daar boeken als ik ter plaatse ben?
Wijzigen de prijzen van de greyhound vaak of is het eigenlijk altijd hetzelfde?

alvast bedankt voor je reactie.
Nienke Krook
Reisexpert
» 18 jul 2011 02:04
Via de website van Greyhound kun je meestal maar 5 maanden vooruit boeken, maar ik zou het gewoon in Australië regelen hoor! Geen probleem! Laat je even voorlichten over de verschillende passen die ze hebben (op kilometer of route), zodat je zo voordelig mogelijk uit bent. Ik denk dat de prijzen over een half jaar misschien wat hoger kunnen zijn, maar aan de andere kant is dan misschien de dollarkoers weer wat gunstiger voor ons. op dit moment krijg je erg weinig dollars voor je euro!!

alle informatie over verschillende soorten bussen en passen vind je hier: https://www.aroundtheglobe.nl/reizen/au ... e-si7.html
Francine
Reisexpert
» 24 jul 2011 11:30
Ik zou het meeste ter plekke regelen. Wie weet kom je wel mensen tegen met wie je samen kunt reizen (gebeurde bij mij meerdere keren). Je kunt overal boeken. Probeer niet te veel vantevoren te regelen.
Mocht je een kilometerpas nemen: neem altijd iets minder KM's voor het geval je een stuk mee kunt rijden met mensen.
Succes met de voorbereidingen!
Gerelateerde onderwerpen
tours boeken, van tevoren of ter plaatse?
Greyhound buspas ter plekke kopen?
Australië van Ghan tot Greyhound
Greyhound aan de West kust
Greyhound pass al aanschaffen + meer vragen
In totaal zijn er 0 gebruikers online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 0 gasten (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten