Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

Greyhound buspas ter plekke kopen?

Fryslan89
Vakantieganger
» 20 okt 2012 17:28
Hallo!

Ik had even een vraag tav Greyhound buspas in Australie.
Ik ben van plan om zon kilometerpas aan te schaffen. Ik ga 2 maand naar Australie.
Ik was van plan om dit in Australie te gaan regelen in Adelaide, maar vroeg me af of mensen ervaring hebben met het regelen van zon pas ter plekke. Hoe lang duurt zoiets? Is dat in een dag te regelen bij zon Greyhound office??
Ben namelijk 1,5 dag in Adelaide en wou het daar gaan regelen aan het begin van mijn reis.

Alvast bedankt!
Francine
Reisexpert
» 21 okt 2012 10:41
Je kunt ook gewoon online zo'n pass kopen op de website van Greyhound. Dat kun je ook nu al doen. Je krijgt niet echt een fysiek pasje, maar een nummer. Regel het lekker in NL, dan kun je die 1,5 dag in Adelaide lekker besteden met rondlopen, uitslapen (jetlag), enz.
En nog een tip: koop een pas voor een paar honderd km minder dan je van plan bent te reizen. Je krijgt bijna altijd wel ergens een lift (is mijn ervaring) en dan hou je km's over...
Fryslan89
Vakantieganger
» 21 okt 2012 17:59
He Francine,

Dankjewel voor je reactie!
Ja dat is inderdaad ook een optie.. Krijg je dan via de mail dat nummer toegestuurd? En kun je me misschien vertellen hoe zoiets dan gaat in Australie, moet je je nummer dan doorgeven via de mail/telefoon als je een bus wilt boeken?
Francine
Reisexpert
» 02 nov 2012 19:56
Ik kreeg inderdaad een nummer per e-mail. Boeken deed ik meestal online via de website van greyhound. Dan kun je dat nummer invullen. Telefonisch heb ik ook geboekt, dan geef je dat nummer door. Gaat echt heel makkelijk. No worries!
Gerelateerde onderwerpen
greyhound van te voren boeken of ter plaatse
Welke busmaatschappij? en buspas aanschaffen in NL of AUS?!
Greyhound aan de West kust
Oz Experience vs. Greyhound ervaringen (+ budget 3mnden OZ)
Greyhound pass al aanschaffen + meer vragen
In totaal zijn er 0 gebruikers online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 0 gasten (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten