Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

Zo Goedkope mogelijke ticket Sydney - Amsterdam

Paul90
» 01 dec 2011 18:27
Beste,

Ik ben afgelopen Mei voor ruim 3 maanden naar Australië geweest hier heb ik mijn huidige vriendin ontmoet afkomstig uit Canada. Nu wilt zij mij eind Februari tot begin Maart voor ruim 2 weken komen bezoeken. Wij zoeken daarvoor een z'n goedkoop mogelijke retour ticket van Sydney naar Amsterdam. 1/2 of 3 stops maakt niet zo veel uit het liefst echt zo goedkoop mogelijk we willen elkaar zo graag zien maar kunnen helaas niet teveel kwijt voor een ticket.

Hebben jullie een paar goede tips voor ons waar wij het beste kunnen kijken?

Met vriendelijke groet,

Paul
Moira
Reisexpert
» 01 dec 2011 19:35
al gekeken bij http://www.airasia.com die bieden ook vliegtickets aan maar wel met veel overstappingen.
Verder kan het soms zijn dat Emirates goeie deals heeft.
Ik had even bij Cheaptickets gekeken en de goedkoopste die ik daar kreeg wat met China Southern voor 1071 euro.
en daarna KLM met 1 stop voor 1218 euro.
Ceska
Wereldreiziger
» 02 dec 2011 03:16
probeer anders te zoeken met skyscanner.net daar krijg je vaak de goedkoopste opties. Maar het goedkoopst zal toch wel rond de 1000 euro liggen.
Reismeis
Reisexpert
» 02 dec 2011 08:10
Wij zijn afgelopen zomer naar Australië geweest en hebben de goedkoopste tickets bij Tunafish gevonden. Een aanrader! We hebben gevlogen met China Airlines en dat is ook prima bevallen.
Erik
Site Admin
» 02 dec 2011 11:47
Enkele reis zou rond zelfs onder de 500 euro moeten kunnen met alleen maar budget maatschappijen en heel veel tijd. Van Nederland naar Londen van Londen naar Azië (AirAsia) en van Azië met budget maatschappijen naar b.v.Perth.

Duurt even maar dan heb je ook wat :)
Will
Reisexpert
» 02 dec 2011 22:36
Of spreek ergens halverwege af en deel de kosten (en ondertussen ben je allebei op reis) :-)
albatrosje
» 28 dec 2011 20:33
Ik heb een retour ticket van Amsterdam naar Sydney voor 780 euro!! Ik denk dat de meeste tickets vanaf 1000 beginnen, maar je moet goed zoeken.
Ik heb op cheaptickets.nl gekeken. Heb daar eerder mijn tickets gekocht.. Bij andere websites kwam ik toen steeds duurder uit, behalve dus bij cheaptickets.nl
Succes met zoeken! :)
jurrien
» 03 jan 2012 20:00
Probeer ook eens met een vertrek vanaf Brussel. Qatar Airways vliegt met een tussenstop in het midden-oosten naar Melbourne. Voor rond de 900 heb je een retour. Ticket Melbourne-Sydney is heel goedkoop.

Bijkomend voordeel, Qatar Airways is 1 van de beste maatschappijen in de wereld qua service en comfort.
Gerelateerde onderwerpen
Wat voor ticket kopen naar Sydney? Advies gezocht
Vliegticket Amsterdam - Australië - Azië
Vliegticket Indonesie-Australie, Australie-Amsterdam
Sydney
To Sydney or not to Sydney??
In totaal zijn er 0 gebruikers online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 0 gasten (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten