Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

Gezocht: 40-50% DEET

Tenrec
Reisexpert
» 15 feb 2012 01:52
We zoeken voor onze komende vakantie in Vanuatu flesjes DEET.
Wie heeft er nog wat staan en wil ze kwijt voor een leuk prijsje?
Graag de hogere concentratie 50% (of evt. 40%).

Alvast bedankt!

Peter
Marije
Reisexpert
» 15 feb 2012 10:05
Hoi!
Ik heb nog 2 60 ml flesjes staan van 40%. De ene is van care plus (http://www.careplus.eu/nl/voorkom-insec ... ocent-60ml). Ik kan hier geen datum op vinden. De ander is van TravelSafe (http://www.travelsafe.nl/nl/assortiment ... 40pct-deet). Deze is sowieso houdbaar tot 2013. Ze zijn beide niet meer helemaal vol, beetje lastig schatten, maar er zit nog wel meer dan de helft in. Ik kan er ook wel een flesje aanvullen met Deet uit 't andere flesje als je wilt. Ze kosten nieuw een euro of 11. Als ik zelf een klein beetje overhoud vind ik het prima. Als je er de verzendkosten en een paar euro extra voor wilt geven, dan mag je ze van me hebben. Misschien is en pm handig, bedenk ik nu, maar ik moet nu weg, dus doe 't eerst ff zo!
Ik hoor 't wel!
Tenrec
Reisexpert
» 19 feb 2012 22:35
Heeft iemand misschien een paar volle flesjes te koop? Aangezien er natuurlijk ook verzendkosten (€ 6,75)aan vast zitten heb ik er eigenlijk alleen wat aan als het meerdere volle flesjes zijn.

gr. Peter
Janet
» 05 mar 2012 18:06
Ik heb nog een flesje van 100 ml waar nog 85 ml inzit en een nog bijna vol flesje van 60 ml. Voor 22,- mag je ze overnemen, ik neem de verzendkosten dan voor mijn rekening.
Mvg, Janet
Janet
» 05 mar 2012 18:07
Ik heb nog een flesje van 100 ml waar nog 85 ml inzit en een nog bijna vol flesje van 60 ml. Voor 22,- mag je ze overnemen, ik neem de verzendkosten dan voor mijn rekening.
Mvg, Janet
Je kunt contact met me opnemen via janet020985@hotmail.com
Tenrec
Reisexpert
» 05 mar 2012 23:16
@janet

Ik heb je een PB gestuurd.
Het bedrag wat je vraagt is eigenlijk hetzelfde als dat ik het in de winkel koop. Toch bedankt voor het aanbod.
Tenrec
Reisexpert
» 29 mar 2012 20:16
Ik heb inmiddels 3 flesjes aangeschaft van 200 ml, 40% DEET voor 17,95 per stuk (incl.verzenden bij een bedrag boven de 50 euro). Dat was toch de voordeligste aanbieding die ik kon vinden op internet. De andere flesjes zijn meestal 50 ml en in verhouding dus veel duurder want nu kost het maar € 4,45 voor 50 ml. Misschien ook een tip voor anderen. Er staat op de verpakking dat het spray is voor de kleding, maar in de gebruiksaanwijzing staat dat het gewoon ook geschikt is voor op de huid.

Bedankt nog voor al de reacties.
wim van brink
Wereldreiziger
» 05 dec 2017 12:01
Koop voor een paar stuivers in je vakantieland een soortgelijk middel.
wim van brink
Wereldreiziger
» 05 dec 2017 12:06
Kan mij niet voorstellen dat een flesje deet van pakweg 22 euro op een vakantiebudget van enkele duizenden euro's ook maar iets uitmaakt. Om kort te gaan een vorm van krenterigheid die je niet veel tegenkomt.
Gerelateerde onderwerpen
Camper gezocht. en hulp gezocht
Gezocht: huurcontract t.b.v. verhuren appartement
Gezocht: Materiaal bergbeklimming 6500m
Gezocht: Indiase en Sri Lankaanse roepies/rupees
Gezocht: Daktent voor Nissan Navara NP300
In totaal zijn er 0 gebruikers online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 0 gasten (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten