Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

Gezellige reisgenoot Zuid-Amerika gezocht vanaf begin 2018

EllenB
» 15 okt 2017 21:46
Hola!

Ik ben Ellen, 24 jaar en heb net mijn masteropleiding afgerond. Nu wil ik graag voor een tijdje op reis gaan en heb ik heel veel zin om Zuid-Amerika te gaan ontdekken. Ik zou begin 2018 vertrekken en dan een paar maanden rondreizen, de einddatum ligt nog niet vast.

Ook de bestemmingen liggen nog niet vast, maar de landen die ik in ieder geval graag wil zien zijn: Argentinië, Chili, Peru, Bolivia en Colombia. Hierin ben ik best flexibel en sta ook open voor andere ideeën!

Nu lijkt het mij erg leuk om samen met iemand deze landen te ontdekken, of in ieder geval om deze reis samen te beginnen!
Ik ben net terug van een reis naar Cuba en Mexico en heb daar flink de smaak te pakken gekregen, vandaar ook dat ik nu iets meer van het zuiden wil ontdekken.

Ik ben een vrolijk en open persoon en houd erg van de gezelligheid en het avontuur van reizen. Ook spreek ik goed Spaans, wat erg handig is gebleken :)

Als jij het ook wel ziet zitten om (een deel van) een dergelijke reis te maken dan hoor ik graag van je!

Groetjes, Ellen
andrem
» 16 okt 2017 17:46
Hola Ellen, ¿qué tal?

Je hebt een super leuke planning en je hebt groot gelijk om na je studie te gaan reizen. Na Cuba en Costa Rica staat Zuid-Amerika al een tijdje op mijn lijstje.

Ik ben van plan om begin 2018 rond half Januari, Februari of maart zou ook kunnen 4 weken (kan niet langer door werk) een reis te maken en zoek een reisbuddy want met iemand anders reizen is tog veel leuker. Ik heb niet echt een planning maar alle landen die jij omschrijft lijkt me geweldig en ik hoor er prachtige verhalen over. Ik heb wel beetje uitgezocht per land wat ik de moeite waard zou vinden maar ik wil niet qua route vast zitten aan een plan, het land moet mij de weg wijzen.

Even wat kort over mij. Mijn naam is André en ik ben 32 en ik woon in Schiedam.
Ik heb niet zoveel landen "under my belt" maar ik ben gek op reizen. Ik heb paar keer alleen gereisd maar nog niet gebackpackt maar dat je Spaans spreekt gaat vast heel goed van pas komen. Wel volg ik trouwens Spaanse lessen om me verstaanbaar te maken in Zuid-Amerika!!

Ik ben een relaxte, flexibele, vrolijke persoon en ben dol op natuur, cultuur en ook het avontuur van reizen. Verder ontmoet ik graag nieuwe mensen en zolang we kunnen genieten van het land vind ik alles goed.

Omdat ik maar 4 weken kan reizen lijkt het me leuk deze reis samen met je te starten uit Nederland dan heb je de eerste 4 weken tenminste een reisbuddy haha. Het zou leuk zijn als we op 1 lijn zitten en samen kunnen reizen en komt het er niet van om samen te reizen dat hebben we het tenminste geprobeerd.

Groetjes, André
milouvdvelden
» 20 okt 2017 15:29
Ik heb je een prive bericht gestuurd! :)
oliviagrts
» 20 okt 2017 16:10
Hey,

Wat toevallig! Ik vertrek 28 december naar RIO om daar nieuwjaar te vieren en daarna heb ik 3,5 maand de tijd om op pad te gaan. Precies ook de landen die jij omschrijft. Ik ben al 11 maanden aan het reizen door Azië, australie en nieuw Zeeland maar voor zuid Amerika wil ik toch graag een buddy. Ik ben zelf 27 jaar en afgestudeerd als leraar lichamelijke opvoeding in 2012.

Stuur maar een berichtje als je kennis wilt maken 😄
andrem
» 20 okt 2017 17:50
oliviagrts schreef:
20 okt 2017 16:10
Hey,

Wat toevallig! Ik vertrek 28 december naar RIO om daar nieuwjaar te vieren en daarna heb ik 3,5 maand de tijd om op pad te gaan. Precies ook de landen die jij omschrijft. Ik ben al 11 maanden aan het reizen door Azië, australie en nieuw Zeeland maar voor zuid Amerika wil ik toch graag een buddy. Ik ben zelf 27 jaar en afgestudeerd als leraar lichamelijke opvoeding in 2012.

Stuur maar een berichtje als je kennis wilt maken 😄
Hey Olivia,

Zo, je bent aardig de wereld aan het verkennen, super gaaf zeg. Ik had al gereageerd op Ellen's bericht dat ik ook opzoek ben naar een reisbuddy en zag jou bericht voorbij komen dus ik dacht ff reageren. Alleen helaas kan ik maar 1 maandje op pad dus ik zou een maandje met je mee kunnen reizen. Als je liever iemand zoekt voor meerdere maanden dan snap ik dat ook!!
Ik hoor het wel!!
maarten1982
» 15 nov 2017 14:37

Hebben jullie nog verdere plannen gemaakt? Ik ben zelf op zoek naar reisgenoten die met mijn willen backpacken eind januari tot midden februari.

Valt dit in jullie plannen?

groet Maarten
Gerelateerde onderwerpen
Zuid Amerika eind 2017 begin 2018
Reisgenoot gezocht - begin volgende jaar 2015 - Zuid Amerika
5 maanden Zuid-Amerika vanaf augustus 2018
Reisgenoot gezocht Zuid Amerika vanaf februari 2014
Midden/Zuid Amerika vanaf ongeveer januari 2018
In totaal zijn er 0 gebruikers online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 0 gasten (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten