Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

gastenboek onder verhaal werkt niet

manonnaaraustralie
» 23 feb 2010 03:03
Mijn gasatenboek onder mijn verhaal werkt niet. Als mensen daar berichten plaatsen komt het in de algemene gastenboek en blijft mijn gastenboek onder het verhaal leeg, waardoor mensen hetzelfde bericht gaan plaatsen op de algemene.
Nu heb ik dus een aantal dezelfde reacties in mijn algemene gastenboek staan, maar staat er nog steeds onder mijn verhaal dat er geen bericht is geplaatst en of degene de eerste wilt zijn.
Kan iemand mij vertellen hoe ik dit kan oplossen????
mijn weblog is http://manonaustralie.aroundtheglobe.nl
Dank je wel
Manon
Ron
Reisexpert
» 23 feb 2010 05:39
hey manon,

hier kun jij niks aan doen, is een fout in de weblog, deze fout is er eerder geweest en toen opgelost, maar ik ben bang dat er iets is misgegaan met updaten van de site en dat die setting is terug gevallen naar de oude, dit houd in dat de berichten zo als je al omschrijft wel te zien zijn in je gastenboek maar niet onder je verhalen als mensen ze daar plaatsen.

je kunt trouwens wel zelf berichten verwijderen uit je gastenboek mocht je dit willen.
heb evanerp ook even gemaild dus hoop dat die het snel kan verhelpen.
Erik
Site Admin
» 23 feb 2010 08:47
Bij deze zou het opgelost moeten zijn.
Gerelateerde onderwerpen
Gastenboek werkt niet meer
sterk verhaal plaatsen lukt niet...
koppeling weblog forum werkt niet
Unwatch link van mail werkt niet
gastenboek in weblog
In totaal is er 1 gebruiker online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast