Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

Fout in Visum

milou92
Vakantieganger
» 16 dec 2010 13:11
Ik heb een hele stomme fout gemaakt in mijn visum, ik heb bij document nummer mijn sofi nummer ingevuld.
Ja heel stom ik weet het maar ik wil dat nu dus wijzigen is dat nog mogelijk?
of moet ik dan een nieuw visum aanvragen? ik hoop het echt niet! Want dat is wel een duur grapje.

En als ik dat kan wijzigen waar moet ik dan zijn? Of moet ik dan ergens heen bellen?

alvast bedankt,

groeten,
Milou van Arensbergen
Nienke Krook
Reisexpert
» 16 dec 2010 13:43
Heb je je paspoort al terug? Hoe dan ook, gelijk bellen met de ambassade of het bemiddelingsbureau waar je je visum hebt aangevraagd. Als het visum al gemaakt is, kunnen ze er waarschijnlijk niets meer aan veranderen.
funnyflower
Reiziger
» 17 dec 2010 11:14
Ik denk dat je dit gewoon kunt wijzigen.
Net zoals wanneer je tussentijds een nieuw paspoort aanvraagt en je dus met en ander paspoort nr naar het land reist, moet je dat ook even aangeven bij de visumdienst.
Ik had mijn visum online geregeld en daar krijg je een bevestigings email van; hier reageer je op en je legt uit dat je je BSN hebt ingevuld ipv paspooort nr.

(je kunt het beste je BSN uitleggen als een soort Tax File Number)
pallaver
Reiziger
» 19 dec 2010 12:13
Ik had ook een fout gemaakt, had ipv een O een 0 gebruikt in mijn paspoortnummer!
Mailtje sturen naar de helpdesk (ff zoeken op de site)
Bij mij was het nog een dag of 10 geregeld allemaal!!
Succes!
darianoa
Reiziger
» 22 dec 2010 22:22
Om wat voor een visum gaat het? Is het een fout op de formulieren voor de aanvraag of heb je de visum al in je paspoort?

Als het om de aanvraag gaat heb je als het goed is een email gekregen dat je aanvraag in behandeling is. In die email staat beschreven waar je veranderingen moet doorgeven. Lees de email even na of kijk op www.immi.gov.au Daar kun je ook met veel vragen terecht.

Groetjes,
Anne
milou92
Vakantieganger
» 23 dec 2010 19:56
sorry voor mijn late reactie, ik heb het zo druk gehad ik moet nog even goed geld verdienen omdat ik bijna naar australie ga! Ik wil iedereen bedanken voor je reactie.
Ik heb een mail gestuurd naar de helpdesk van de australische ambassade.
Ik had niet gedacht dat het zo makkelijk zou zijn, ik, was al bang dat ik een nieuwe moest aanvragen maar dit was geen probleem gelukkig! ;)
Gerelateerde onderwerpen
Fout gemaakt in aanvraag visum
[Visum] Te jong
Visum aanvraag ??
Betaling visum
457 visum
In totaal zijn er 0 gebruikers online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 0 gasten (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten