Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

Fietstrip België-Bangkok mei 2012

Bartvdh1
» 13 feb 2012 16:00
Hallo
Ik ben Bart, 30jaar uit Oudenaarde en zit in volle voorbereiding om de overtsteek te doen van thuis in Belgie naar Bangkok begin mei. Dit op een traag tempo, om genoeg tijd te maken om de streek en de mensen te leren kennen. Normaal deden we dit met 2, maar mijn reisgenoot heeft een aanbieding gekregen om een docu te helpen draaien in Alaska, en rijd nu 'maar' mee tot in Istanboel, vandaar rij ik alleen. Is er iemand die het ziet zitten om (een deel) mee te rijden? Wordt zeker dé fietsrit van je leven!
grtjs, Bart
Bellie
» 28 feb 2012 11:21
Hoi Bart,

Ik ben op zoek naar reisgenootje voor in Mongolie, zou graag een rondtrip, trekkings doen met een jeep met een groepje. Maar zal es zoekertje moeten plaatsen denk ik ook . :)

Zelf ben ik ook een grote fietsfanaat. Over 2 weekjes fiets ik naar Compostela met een vriendin vanuit Ieper (mijn woonplaats).

Daarna met transmongolische (2mei) naar Mongolie, China, Tibet, vrijwilligerswerk.
Half september verlaat ik dan China richting Zuid-Amerika.

Kom je voorbij een van die landen waarover ik heb :)?

Groetjes, Isabelle
Gerelateerde onderwerpen
Florida mei 2012
Mexico, mei 2012
Reisgenoot USA begin mei 2012
Festivalmaatjes gezocht voor het jaar 2016 Belgie en NL!
Op avontuur in 2012
In totaal zijn er 0 gebruikers online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 0 gasten (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten