Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

Festivalmaatjes gezocht 2017

shannonw
» 19 jan 2017 12:35
Hallo mede festivalgangers,

Ik ben op zoek naar een festival maatje(s)2017 die het leuk vinden om naar diverse festivals en feesten te gaan.
Ik heb nu vooral vrienden die aan het settelen zijn en niet meer graag mee gaan wat ik zelf heel jammer vind want ik geniet er nog 100% van.

Ik ben 25 jaar oud en woon in Den Bosch , het lijkt me leuk een groepje te maken waarmee we gezellig mee op pad kunnen gaan.
Zowel meisjes als jongens , mensen die open staan voor diverse festival en feestjes , sociaal zijn , open minded is en gezellig.

Ik ben zelf vooral v/d Tehnco festivals en feesten maar ook o.a Awakenings / Mysteryland / Dance valley / Valhalla / dutch valley / tommorowland ect.
Maar kan ook zeker af en toe genieten van Hardstyle oid (Decibel ect) , Nederlandse festivals (Bijv Dutch valley) R&B , House ect.
Sta overal voor open voor zowel festivals als leuke feestjes.

Als er genoeg interesse is zal ik een groeps app aanmaken,zodat er onderling ook contact gehouden kan worden ^^
Zou leuk zijn als het beetje een zelfde leeftijdsgroep is , maar laat je niet tegen houden.
Je bent zo oud als je je voelt zeg ik altijd , dus lekker jong blijven

Groetjes,
Shannon.
Martinus1987
Vakantieganger
» 27 jan 2017 21:47
heey,

ik zit een beetje met hetzelfde probleem.
ik ben 29 en kom uit Rotterdam.

qua festivals maakt het mij niet zo uit waar we naar toe gaan.
maar ik ga graag mee.

gr Martin
Misha87
» 12 feb 2017 21:31
Hey!
Wat gezellig.
Ik ben 29 en woon ook in Den Bosch. Mij kan je (bijna) altijd wel bellen voor een leuk feestje.
Ik ben voornamelijk "fan" van de house feestjes maar kan trance techno en commerciële hardstyle op zijn tijd ook wel waarderen. Het gaat voornamelijk om de sfeer. *O*
Debbesz
» 06 mar 2017 22:50
Hi!

Mij lijkt het erg leuk om dit te doen! Ik ben zelf meer een fan van hardstyle, maar sta natuurlijk ook open voor andere dingen. Zelf nooit de gelegenheid gehad om te gaan, maar nu wel!

Ben 20 jaar ! :)

Groetjes, deborah.
fabienne97
» 17 mar 2017 19:50
hoi hoi

Lijkt me heel leuk. Ik ben 20 jaar en de festivals wat je opnoemt lijkt mij ook super vet om daar naar toe te gaan.

Laat het maar weten als je het leuk lijkt om te gaan

Groetjes Fabienne
bdonker
» 20 mar 2017 23:01
Hey leuk idee ;)

Ik ging ook vaak met vrienden ... maar ja de meeste zijn getrouwd enz ;)

Ben single en dan heb je wat meer tijd dan de anderen haha..
Ben wel wat ouder dan 20 ;) net 34 maar voel me nog jong.

Qua festivals en feesten o.a Techno/Awakenings / Mysteryland

Ben benieuwd of er al een leuke app groep is ;)
Silvia89
» 24 mar 2017 11:23
Hee allemaal!

Ik was bijna van plan een soortgelijk bericht te plaatsen, tot ik deze oproep tegen kwam. Zo te zien ben ik niet de enige die tegen het probleem aan loopt dat anderen om mij heen andere interesses hebben, relaties, settelen, kinderen, etc. Wat voor mijn vrienden natuurlijk hartstikke leuk is! Echter wil ik graag nog een aantal leuke feesten bezoeken.

Ik ben Silvia, 28 jaar jong en woon momenteel in Leeuwarden (heel centraal in NL... :N ). Voordat ik voor mijn studie naar Leeuwarden verhuisde, woonde ik in Beverwijk. Daar ben ik nog steeds regelmatig te vinden. Reizen voor een goed feest/festival is zeker geen probleem!

Ik hoor heel graag of er nog ruimte in de (whatsapp)groep is.

Groetjes Silvia!
Cecilia1
» 25 mar 2017 18:04
Hallo iedereen!

Vanwege mijn onregelmatige diensten op mijn werk is mijn sociale kring helaas erg gekrompen. Veel vrienden krijgen nu een relatie terwijl ik net weer single ben en van het leven wil gaan genieten!
Het lijkt mij erg leuk om me aan te sluiten bij een "festival groep"
Ik ben 21 jaar en ik woon in Heemskerk (Noord-Holland), ik vind vooral festivals leuk zoals Mysteryland, Tomorrowland etc. maar ook diverse hardstyle festivals lijken mij erg leuk.

Ik hoop van jullie te horen!

Groetjes,

Cecilia
Evamaria
» 04 apr 2017 21:18
Hoi!

Ik ben Eva, 23 jaar oud en wil ook heel graag naar festivals toe deze zomer.
Ik ga al naar Pinkpop en boothstock.
Maar op mijn lijstje staat ook nog: down the rabbit whole
Helaas zijn veel vriendinnen gesetteld of ze vind het te veel gedoe.

Verder sta ik open voor andere festivals, heb het zelf nog niet heel goed uitgezocht.

Lijkt me idd leuk om ook iets van een groepsapp aan te maken, via Facebook of whatsapp.

GroerjeS Eva
Arra
» 06 apr 2017 12:55
Hoi Arra hier,

Het lijkt me echt leuk om een festival te pakken met gezellige mensen,
ben zelf 29 jaar jong en al mijn vrienden hebben het druk of kunnen niet vanwege werk/relatie.
Als er nog leuke mensen zijn om festivals te bezoeken dan hoor ik het wel graag.

Groeten,
Arra
Tisha
» 09 apr 2017 21:50
He iedereen!

Ik ben laetitia en ik kom uit belgie! Ik ben 20 jaar oud en woon samen met mijn vriend damien, wij zouden dit jaar ook gaarg nog eens wat festivals doen aangezien onze vriendengroep niet echt into festivals zijn 😂😂😂 ik zou enorm graag naar het wish outdoor festival gaan in beek aangezien het naar mijn zeggen enorm op tommorowland lijkt maar de tickets kost maar 80€ euries!😂😂😂wat kei goedkoop is, voor de rest luister ik van alle muziek en zou graag zoveel mogelijk festivals meemaken in een leuke vriendengroep! Dus moesten jullie me er bij willen 😘😁
Elenita8
» 13 apr 2017 14:50
Hallo!!! Lijkt mij ook erg gezellig om mee te gaan!ben een meid van 22, Ik woon net 2 jaar in Nederland en heb nog niet echt veel vrienden hier, ik ben ook echt van de techno maar hardstyle vindt ik ook heel leuk! Lijkt me leuk om, in contact te komen!!! Groetje's xxx ^O^
Cecilia1
» 17 apr 2017 11:17
Zijn er nog mensen die geinteresseerd zijn in een whatsapp groepje? Dan maak ik er een aan! Stuur me in een privé bericht je nummer en wie weet kunnen we gezellig gezamelijk feesten *O*

Groetjes,

Cecilia
sonja030
» 23 apr 2017 14:36
Hallo allemaal!

Ik sluit me aan bij jullie! Ben ook de enige in mijn vriendengroep die los gaat op techno, hardstyle, dirty house en festivals te gek vindt. Hoe meer keiharde bas, hoe beter, maar alles wat onder de noemer festival valt sta ik open voor! Omdat vrienden dus nooit meegaan en ik dus op zoek naar gezellige chille mensen die het wel geweldig vinden. Ben 33 en woon in Zeist, heb leaseauto..dus km's zijn no problem!
Kimberlyhoi
» 26 apr 2017 10:04
Leuk ! Ik ben meid van 23 ik hou van festivals.
Alleen mijn vrienden houden er niet zo van.
ik zoek heel graag mensen die mee willen gaan.
Ben voor veel festivals in!

Dus ik sluit me graag aan!
Gerelateerde onderwerpen
Festivalmaatjes gezocht
Festivalmaatjes gezocht - 2015
Interrail 2017 reismaatje gezocht!!
Fesival maatjes gezocht 2017! TECHNOO
Festival maatjes gezocht Mysteryland 27 augustus 2017
114 berichten
In totaal is er 1 gebruiker online :: 1 geregistreerd, 0 verborgen en 0 gasten (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: DavidTraveling en 0 gasten