Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

Festival vrienden 2018 gezocht :)

Suuuuus
» 07 mar 2018 23:39
Hoi hoi mede festivalganger!

Ik ben op zoek naar mensen die het ook leuk vinden om samen met mij naar festivals te gaan dit jaar. Helaas vinden mijn vrienden technofeesten niet leuk en kan ik hun niet meeslepen om vervolgens uren lang te dansen (huilie huilie).. Ikzelf vind deze feesten veel te leuk om mee te stoppen, maar het is wel leuker als je iemand mee kan nemen en er een hele belevenis van kan maken!

Ik ben 29 jaar, woon momenteel in Amersfoort (maar misschien binnenkort in Den Haag). Maakt mij niks uit wat je bent, zolang je (droge) humor hebt en sarcasme kan waarderen denk ik dat de vibes al snel goed zijn. Ik zou heeeel graag naar Loveland willen, Latin Village vind ik ook altijd leuk, Awakenings, Extrema Outdoor, een Thuishaventje pakken, Vunzige Deuntjes, By the Creek, EastVille... Love it allemaal!

Stuur maar een berichtje, hier of op facebook, misschien dat we dan wat heen en weer kunnen appen om wat meer over elkaar te weten te komen :)

Ik kijk er naar uit!

Groetjes,
Susanne
Viii84
» 04 apr 2018 08:30
Hey Suus, wat een leuk berichtje! Je tekst spreekt me aan, want ik ben dol op feestjes en festivals, maar mijn lieve vriendinnen zijn veelal gesetteld of houden van de feestjes die mij net iets te heftig zijn (hardhouse etc). Ik ben 33 jaar, werk als kinder- en jeugdpsycholoog en hou van spontane dingen in mijn vrije tijd. Mocht mijn bericht je aanspreken, dan hoor ik het graag. Mijn Facebook-naam is Vi Ola, maar weet niet of je me zomaar kunt vinden. Hoop iets van je te horen. Groetjes Viola. *O* ps. Ik woon in Utereg.
marjo1
Vakantieganger
» 04 apr 2018 10:27
Hey meiden

Ik herken dit alle vriendinnen gezetteld kids enz
ik ben 37 maar hou ook echt van goed festivalletje
dit jaar staat op de planning
loveland lattin village mysteryland
dus wie weet kunnen we met een groepje gaan gezellig
ojah kom zelf uit hoofddorp dus centraal gelegen
grtcmar
HannekeB
» 05 apr 2018 13:07
Hallo meiden,

Wat een leuke oproep dit!. Mijn naam is Hanneke, ik ben 28 jaar en woon in Zeeland. Ik loop een beetje tegen hetzelfde aan. Mijn vriendinnen zijn gesetteld of hebben geen zin in een festival. Het lijkt me ontzettend leuk om andere mensen te ontmoeten en jullie zijn een beetje van mijn leeftijd. Ik heb nog geen festivals op de planning staan omdat ik echt in mijn eentje ga.
Je kunt via fb contact met me opnemen: Hanneke Bechthum.

Groetjes, Hanneke
Gerelateerde onderwerpen
Rock/Indie Festival liefhebbers (18-26) gezocht juli 2018
Festival maatje(s) gezocht!!
Festival maatjes gezocht.
Festival / stap maatjes gezocht.
Sziget 2014 Festival maatjes gezocht!
In totaal zijn er 0 gebruikers online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 0 gasten (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten