Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

Festival maatjes gezocht.

shannonw
» 02 mar 2018 16:03
Hallo gezellige festival-gangers,

Wij zijn opzoek naar nieuwe , leuke en vooral enthousiaste nieuwe leden voor onze festival-groep.
Een jaar geleden heb ik een oproep geplaatst hier (zie mijn eerste forum-post op mijn profiel) dat ik opzoek was naar festival maatjes.
Nu een jaar later hebben zich al tientallen mensen zich aangemeld voor onze festival groep,we zijn ondertussen een leuke grote hechte groep geworden (+/- 100man) die al een jaar actief naar diverse feestjes en festivals zijn geweest. (Onze groep bestaat vanaf februari 2017).
Naast dat we naar super leuke festival en feestjes gaan , ondernemen we ook andere leuke dingen zoals o.a. pretparken , stapavonden , carnaval, uiteten ect.
Leuk dat er via onze groep dan ook al veel goeie vriendschappen zijn ontstaan.
Elke week worden er nieuwe leden toegevoegd en die worden ook van harte geaccepteerd in de groep! Er zijn wat voorwaarden die wij stellen :
- Zo nu en dan deelnemen aan een festival , feestje o.i.d.
- We zijn een persoonlijke groep die werkt met een whatsapp groep(Verplicht) & FB ( Hier worden alle festivals,feestjes en suggesties op gedeeld).
- Leeftijd is van 18 - 40 jaar , leuke gevarieerde groep met een uitlopende muziek smaak & interesses.
- Wij zijn opzoek naar leuke nieuwe open-minded mensen die zich graag aansluiten. Onze leden komen door heel Nederland en België heen.

Als je interesse hebt horen we dat graag. Helaas krijg ik hier niet altijd alles binnen. Meld je daarom aan bij onze FB-groep , wij sturen je dan een privé bericht met wat informatie of je 06 in een privébericht met wat informatie over jezelf. Daarna word je toegevoegd in de Whatsapp-app & FB-groep. Houd daarom goed je FB berichten in de gaten!
FB groep : [verwijderd]

En wie weet tot snel.
Feestende groetjes van ons <3
Suuuuus
» 07 mar 2018 23:44
Hey! Ik heb net zelf ook een bericht geplaatst op dit forum want ik ben ook opzoek naar mede festival vrienden om gezelligheid mee te delen. Wat is de facebook pagina?

Groetjes,
Susanne
Gerelateerde onderwerpen
Festival / stap maatjes gezocht.
festival maatjes graspop 2014 gezocht
Sziget 2014 Festival maatjes gezocht!
Festival maatjes gezocht voor Mysteryland 26 of 27 augustus!
Festival maatjes gezocht Mysteryland 27 augustus 2017
In totaal is er 1 gebruiker online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast