Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

Festival maatje(s) gezocht!!

Indra
» 30 jan 2018 23:11
Hallo mede festivalgangers,

Ik ben op zoek naar een festival maatje(s) die het leuk vinden om naar diverse festivals en feesten te gaan.
Ik heb nu vooral vrienden die aan het settelen zijn en niet meer graag mee gaan wat ik zelf heel jammer vind want ik geniet er nog 100% van.

Ik ben 24 jaar oud en woon in Eindhoven, het lijkt me leuk een groep (meiden) te maken waarmee we gezellig mee op pad kunnen gaan.
Vrouwen die open staan voor diverse festival en feestjes , sociaal zijn , lekker spontaan, open minded, niet te moeilijk en vooral heel gezellig zijn. Kortom leuke mensen!!

Ik ben zelf vooral v/d Tehnco festivals en feesten maar ook o.a Awakenings / Mysteryland / Dance valley / Valhalla / dutch valley / tommorowland ect.
Maar kan ook zeker af en toe genieten van Hardstyle oid (Decibel ect) , Nederlandse festivals (Bijv Dutch valley) R&B , House ect.
Sta overal voor open voor zowel festivals als leuke feestjes.

Als er genoeg interesse is zal ik een groeps app aanmaken,zodat er onderling ook contact gehouden kan worden
Zou leuk zijn als het beetje een zelfde leeftijdsgroep is , maar laat je niet tegen houden.
Je bent zo oud als je je voelt, dus lekker jong blijven.

Groetjes,
Indra

PS : Dit bericht heb ik 'gestolen' van iemand anders hier op de forum maar dat bericht was al wat ouder dus ik dacht probeer het opnieuw. Top geschreven trouwens, ik kan mij er helemaal in vinden.
Priscillaaaaax
» 01 feb 2018 10:57
Hoihoi,

Ik ben ook op zoek naar festival maatjes, maar hou niet van techno en hardstyle.

Ik ben juist opzoek naar mensen die met mij mee willen naar Graspop, is vooral hardrock/metal.
Er komen grote namen zoals Guns 'n Roses, Judas Priest, Iron Maiden, Ozzy Osbourne en nog veel meer.

Ik hoop dat ik via deze weg ook mensen leer kennen die met me mee willen.

Groetjes Priscilla
marjo1
Vakantieganger
» 28 feb 2018 14:44
hey hey
leuk berichtje ik ben ook op zoek naar gezellige festival meiden ikzelf ga geregeld naar festivals maar omdat ook mijn vriendenkring gezetteld zijn en worden willen die niet meer mee
ben een gezellige meid jong van geest hou van mysteryland love land latin village maar niet van rock of metal
ook van nl talig festivals erg gezellig dus wie lijkt het leuk om dus met een groep nieuwe meiden festivals te gaan bezoeken dit jaar

groetjes mar
Juliahoogenberg
» 01 mar 2018 09:03
Hee meiden,

Ik was even aan het google en kwam bij jullie berichtjes uit. Wat super leuk dit.
Ik ben namelijk opzoek naar mensen die het leuk vinden om naar Paaspop te gaan op 30 maart.
Het is al snel maar het enige festival waar ik wel heen zou willen dit jaar. In Juli wil ik op reis voor een lange tijd. En voor die tijd zijn er nog niet echt leuke festivals, behalve deze.
Mijn vrienden hebben of geen geld of zijn inderdaad net als bij jullie gesetteld en hebben geen interesse.
Heeft er iemand zin om naar paaspop te gaan dit jaar?
shannonw
» 02 mar 2018 08:30
Joee , ik wil even zeggen dat ik het niet zo chill vindt dat je mijn tekst steelt.
Zo moeilijk is het niet om zelf wat te verzinnen toch?
Daarnaast als je je huiswerk goed had gedaan , zie je dat we nog heel actief zijn in de groep en op de forum.
We zijn ondertussen een hele actieve groep geworden met 100 mensen en gaan regelmatig naar feestjes en festivals , dit al een jaar lang :).

Ik wil graag dat je 'mijn bericht verwijdert' en zelf wat bedenkt.
Tevens ben jij ( en andere ook welkom aan bij ons aan te sluiten )!
Onze FB groep is : https://www.facebook.com/groups/220912898388367/
Als je je toevoegt als lid , sturen we je een berichtje met info over de groep en voegen we je toe in de groepsapp.

Fijne dag. Groetjes , Shannon.
trolka890
» 09 mar 2018 16:35
Hey allenmaaal ,

ik ben monique en ik ben 19 jaar uit regio rotterdam.
Ik will super graag naar een festivall maar heb zelf geen mensen die mee willen. Vind alle muziek wel toff.
het lijkt me gezellig om met een groepje ergens heen te gaan.
liefst ga ik naar festivals zoals rockwerchter en pinkpop

groetjes monique

hoop dat ik wat terug hoor
danielle100
» 16 mei 2018 15:20
Hey, ja lijkt me ook heel leuk; zelf ben ik 19 jaar oud en kom ik ook uit Brabant!
Ariannnee
» 23 mei 2018 18:49
Hallo festivalgangers,

Ik ben arianne en kom uit een dorp in west-brabant. Ik wil graag naar feativals gaan maar, mijn vrienden zijn aan het setelen en hebben niet de zelfde interesses als ik. Ben aan het zoeken geraakt via google en bij deze leuke berichten gekomen. Ik hoop met jullie in contact te komen. Ik wil onder andere graag naar pinkpop.

Groetjes arianne.
danielle100
» 26 mei 2018 12:54
Jaa, is er al een whatsappgroep gemaakt? :)
Ariannnee
» 26 mei 2018 20:38
Als je in de WhatsApp groep wil stuur mijn dan een mail!
arianne_van_doorn@hotmail.com
Dan maak ik een groep aan.
Gerelateerde onderwerpen
Festival maatjes gezocht.
Festival / stap maatjes gezocht.
Festival vrienden 2018 gezocht :)
Sziget 2014 Festival maatjes gezocht!
festival maatjes graspop 2014 gezocht
In totaal zijn er 0 gebruikers online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 0 gasten (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten