Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

Januari/februari 2018, in ieder geval naar Indonesië!

elinefleurspekle
» 28 sep 2017 12:49
Hoi!

Ik ben Eline Fleur, ik ben 20 jaar en studeer Rechten in Utrecht. Ik ben vorig jaar 3 weken in Maleisië geweest en heb daar de smaak van het reizen te pakken gekregen. Daarom heb ik het plan gekregen om aankomend januari en februari richting Indonesië gaan om daar een reisvriend op te zoeken, de natuur en cultuur te leren kennen en natuurlijk heerlijk te eten!
Ik ben actief en vind het leuk om zo veel mogelijk te verkennen, maar een dagje luieren op een wit strand kan ik ook wel waarderen! Verder slaap ik het liefst in hostels (cheapy slapen en lekker veel mensen leren kennen!) en wil ik misschien wel ergens mijn duikbrevet halen :)

Wil jij ook in deze periode die kant op? Stuur me even een berichtje, hier of op facebook :) Ideeën voor extra bestemmingen sta ik absoluut voor open!

https://www.facebook.com/elinefleur.spekle
Tasjatp
» 05 nov 2017 22:57
Hoi hoi, begin januari ben ik op Bali en rond de 8ste richting Nusa Lembogan. Ik heb rechten gestudeerd en studeer nu TP.
Het lijkt mij leuk om kook workshops te volgend in indonesie. Mijn voorkeur gaat niet uit naar hostels. Maar kunnen eventueel de kamer op Nusa delen. Met zeezicht haha. Was ook niet duur trouwens. Stuur maar een pmetje.
X
Gerelateerde onderwerpen
Eind januari + februari Indonesië en de Filipijnen
Heerlijke singlereis naar Zuid-Thailand in januari 2018.
Reisgenootje gezocht vanaf februari 2016 naar Thailand-Indonesie- Maleisie- Vietnam- Cambodja- Laos- Filipijnen
Myanmar februari 2018
Travel buddy gezocht - Vietnam, januari 2018
In totaal is er 1 gebruiker online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast