Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

Ervaring met de Nullarbor Plain

Albert-Jan
» 26 jan 2009 22:53
Beste Mensen,

Begin maart vertrek ik voor 5 weken naar Australië. Vlieg naar Perth en trek vanuit daar naar Sydney. Vraag: wie heeft er ervaring met de Nullarbor Plain? Is het de moeite waard om doorheen te trekken? Wat is wijsheid: auto huren, met de Trans-Australia Railway, met een low cost maatschappij vanuit Perth erover heen vliegen. Wellicht weet iemand een andere goede optie (ben ook nog van plan nog te gaan fietsen in Australië, maar 2000 km op de fiets door de woestijn lijkt me niet verstandig :-)).

Ben benieuwd naar jullie reacties, groet,

Albert-Jan
Erik
Site Admin
» 27 jan 2009 09:00
hoi albert jan,

5 weken en dan van perth naar sydney? Dan ben je waarschijnlijk een groot gedeelte aan het reizen want dit is echt een hele flinke afstand (om met de auto af te leggen). Wij zijn in 5 weken van Cairns naar Melbourne gereden met een auto en moet zeggen dat dit ook best redelijk te doen was maar dat het niet veel langer had moeten duren :)
bolletjeom
Reisexpert
» 27 jan 2009 10:20
wij hebben bijna 3 weken gedaan over Sydney/adelaide
nu hebben we wel iets meer stops gemaakt dan noodzakelijk maar we zijn ook weer niet onnodig lang blijven plakken op plekken.
Dus met 5 weken moet je het niet te rustig aan doen op die afstand....lijkt me
Gerelateerde onderwerpen
Ervaring directe vlucht Sydney met Qantas?
Ervaring Visafirst?
ervaring schade huurcamper?
Jaar Backpack ervaring?
Ervaring introductie Sydney?
In totaal zijn er 0 gebruikers online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 0 gasten (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten