Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

emigreren met 2 kids naar vriend in aus.

missyr
» 21 jun 2015 16:14
Ik wil gaan wonen en werken bij me vriend dat in queensland woont en werkt. Ik heb 2 kids. 10 en 8 jaar oud. watvoor visum moet ik aanvragen en wat moet ik nog meer doen om daar te mogen werken en wonen permenent. Ik spreek goed engels. Ben 38 vrouw. Ben van plan in een supermarkt te werken in magazijn.. verder heb ik ook een papagaai die ik graag mee wil nemen. Hoe moet ik dat doen? Alvast bedankt.
Ralph
Reisexpert
» 21 jun 2015 17:40
Ik zou beginnen met googlen naar 'Immigrating to Australia' of zoiets en dan later hier terug komen met bevindingen en vragen.
missyr
» 21 jun 2015 19:18
Ralph schreef:Ik zou beginnen met googlen naar 'Immigrating to Australia' of zoiets en dan later hier terug komen met bevindingen en vragen.
ik heb al gegoogled en nergens kom ik soort gelijke berichten tegen vandaar dat ik het vraag. Ik weet dat er heel veel verschillende visum zijn . Heb verschillende antw gehad wat te doen en ze zijn allemaal anders..ik wil graag ervaringen van mensen met soort gelijke verhuizing zodat ik weet of het inderdaad lukt.
Kims
Reisexpert
» 22 jun 2015 04:55
Hi,

Kijk op de officiele website van de Department of Immigration: http://www.immi.gov.au om je opties te bekijken en uit te zoeken, de Visa Wizard op die website is een goede manier om je opties te vinden. Het kan zijn dat je in aanmerking komt voor een "spouse visa" mits je meer dan een jaar een relatie hebt en dit kan bewijzen. Hou er rekening mee dat je hoe dan ook veel papierwerk zult moeten aanleveren en invullen, medische en Engelse testen, het is absoluut geen goedkoop proces en kan langdurig zijn. Het heeft aardig wat voeten in de aarde.

Ook zijn er emigratiebureau's die je kunnen helpen. Een goede website voor Nederlanders die naar Australie willen emigreren of er al zijn met veel informatie, is: http://xpdite.net/forum/

Succes ermee!
Gerelateerde onderwerpen
Emigreren naar Australië
Beste aanvullende reisverzekering voor jaar naar AUS,Indo?
motorfiets huren of motorfiets aircargo van belgie naar -aus
Met 2WD van Brisbane naar Cairns (of met 4WD)??
NZ/Aus Camper verzekeren vanuit NL
In totaal is er 1 gebruiker online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast