Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

Een buddy voor een trip naar vietnam/indonesie

CarinaRosita
» 28 mei 2016 19:16
Hoi!

Ik wil deze zomer lekker me backpack erbij pakken en gaan reizen naar vietnam/indonesie (DPS). Ik heb niet echt een voorkeur qua route en ben over wel voor in! Ik wil op 1 augustus t vliegtuig pakken en dan voor circa 4 weken blijven! Ik wil zeker actieve activiteiten ondernemen, cultuur snuiven en 1,2...borreltjes drinken!

Ik heb vaker gereisd met interrail maar dit wordt toch de eerste keer dat ik t vliegtuig pak om naar 'de andere kant van de wereld te gaan'. Lijkt me lache om van start te gaan met iemand die ook een beetje dezelfde planning heeft.

Ter info. Ik ben 22 jaar en afgestudeerd marketing en communicatie. Ik werk nu fulltime op de salesafdeling, maar voordat ik volgend jaar naar school ga wil ik toch nog even de kans pakken om te reizen. Een echte harde werker/levensgenieter
LV1995
» 01 jun 2016 23:46
Hey!

Ik ben geïnteresseerd in Indonesie/Thailand en heb vanaf 1 augustus vakantie t/m ongeveer 26 augustus vakantie.
Ik hoor graag van je!

Groetjes Lisa Vervaart
CarinaRosita
» 02 jun 2016 09:04
Hoi Lisa,

Super leuk dat je ook die kant op wil gaan. Ik weet niet of je al iets hebt uitgestippeld, maar stuur me anders even een mail naar c.vandiepenbos@gmail.com.

Groetjes Carina van Diepenbos
Evelien14
» 28 jun 2016 16:03
Hee!
Ik vertrek op 4 augustus naar Vietnam en zou het ook leuk vinden om samen met iemand door Vietnam heen te reizen.
Heb je nog steeds het plan om rond 1 aug te gaan?

Mijn naam is Evelien, ik ben 21 jaar en heb eerder ook al een jaar rond gereisd. Ik heb verder nog geen plan, behalve (vanwege het weer gezien) om van Ho Chi Mihn naar Hanoi te gaan.
Groetjes :)
CarmenTimmer
» 30 jun 2016 23:30
Hey hallo!

Al iemand gevonden......? ik wil halverwege juli vertrekken......en dan naar Vietnam en Laos....

Anders zoek je me op op socila media
Carmen Timmer
Gerelateerde onderwerpen
reisgenoot voor een maand backpacken in indonesie
Buddy augustus voor Indonesie/Thailand
Reisgenootje gezocht voor een maand (juli/aug 2016) Maleisië/Indonesië
Naar een onbewoond eiland Azie voor altijd!
Motorrij buddy Noord Laos/Vietnam gezocht
In totaal is er 1 gebruiker online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast