Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

Durban

Yasmin007
Vakantieganger
» 25 jan 2018 20:57
Hallo Allemaal,

Dit jaar wil ik beginnen met de Field guide course in Zuid-Afrika en twijfel enorm over de locatie. In eerste instantie was het plan en heeft het nog steeds voorkeur om de cursus in de Kruger regio te volgen. Enkel zag ik pas dat een completere cursus en tegen een scherpere prijs in Durban wordt gegeven. Deze zal drie maanden duren en start in september. Nu lees ik dat dit waarschijnlijk de ongunstigste periode is , omdat het dan warm en benauwd is.
Verder hoor ik dat Durban bekend staat om de criminaliteit. Hoe veilig of onveilig is Durban en waar moet je specifiek rekening mee houden buiten het geijkte je kostbare spullen niet meenemen en na donker niet op straat?
Hoe is Durban verder zelf?

Groetjes,
Yasmin
AnnemiekeinZA
Wereldreiziger
» 05 feb 2018 15:10
Durban, ligt aan de kust en niet in de buurt van een Park. En ook aan de kust., ja daar is het altijd zeer vochtig, in September begin de lente en kan de temperatuur al aardig oplopen, met dan 100% vochtigheid, is het zeker geen lolletjes om daar te zijn. Nee ik zou daar zeker niet heen gaan.

Kruger lijkt me een beter plan hoor!
Gerelateerde onderwerpen
Stop tussen Port Elizabeth en Durban
In totaal zijn er 2 gebruikers online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 2 gasten (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten