Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

Digitaal visum-aanvraaag op laatste moment mislukt! Wat nu?

Barbara
» 04 sep 2007 09:34
Na alle stappen te hebben doorlopen, dacht ik mijn working/holiday-visum te hebben aangevraagd, maar op de laatste pagina, waar ik mijn creditcardgegevens invulde, ging er iets mis. Ik weet niet of het bedrag van 190 Aus.dollar van mijn rek. is afgeschreeven. Waar kan ik terecht voor hulp??
Simon
Reiziger
» 04 sep 2007 09:57
Misschien een belletje naar de ambassade doen? Ik heb het nog nooit aangevraagd, maar het lijkt me dat er wel ergens een telefoonnummer op die pagina erbij moet staan :)
Dennis
» 12 okt 2007 07:09
Hmm wat ging er precies mis?

in 99.9% van de gevallen als er iets misgaat is dat voordat de credit card aanvraag ook daadwerkelijk uitgevoerd wordt. Als alles goed gegaan is dan heb je binnen een paar minuten een bevestiging in je e-mail box dat je aanvraag ontvangen is en later nog eens een bevestiging dat het bedrag afgeschreven is.

Mocht je geen e-mails ontvangen hebben en twijfelen, je kan bij je credit card maatschappij de recente transacties opvragen en als je je identificatie en credit card details hebt en het is binnen een bepaalde termijn de betaling ongedaan maken.
In dat geval begin je gewoon weer opnieuw.
Gerelateerde onderwerpen
Wat zijn de kosten van een Touristen visum Australië
Wat invullen bij "highest qualification" visum aanvraag Australië?
Wat mee te nemen???????
Sydney ontdekt, wat nu?
Wat te doen in 3 weken Australie??
In totaal zijn er 0 gebruikers online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 0 gasten (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten