Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

Camperrondreis oostkust

Philip
» 02 jul 2012 21:26
Hoi,
Ik denk er aan om in januari 2013 naar Australië te gaan (2personen) een camper te huren (wicked ) en van Sydney via Melbourne naar Aidelaide en terug naar Sydney te rijden in 4 weken, oa de kustroute te volgen en eventueel via Canberra en Wagga Wagga en een aantal nationale parken te bezoeken etc.
Is dit haalbaar ? :N
Alternatief : Sydney naar Melbourne en terug via de kust en ook Canberra en Wagga Wagga en natuurlijke nationale parken.
Betere route ? :)
Tips zijn altijd welkom. _O-
Bedankt,

Philip
Francine
Reisexpert
» 05 jul 2012 15:23
Dit is wel te doen in een week of vier. Zeker omdat, als het moet, je binnen een paar dagen terug kan rijden. Neem op de heenweg gewoon de tijd en kijk hoeveel tijd je vervolgens nog hebt om terug te gaan. Je kunt terug via de 'outbackroute'; Broken Hill, enz. Pik je daar ook nog wat van mee.
Januari is in elk geval een hele mooie tijd. The Grampians NP kan ik warm aanbevelen. Vond ik erg mooi.
Kijk of een auto en een tent eventueel ook een optie is. Is namelijk best een stuk goedkoper.
Kangaroo island is ook een aanrader.
Mocht je tijd hebben en vanaf Adelaide nog iets naar het noorden kunnen reizen, dan beveel ik de Flinders Ranges aan. Prachtig gebied en je kunt er mooi wandelen (mocht je daar van houden).
Philip
» 05 jul 2012 19:46
Hoi Francine,
Bedankt voor de info

Philip
Gerelateerde onderwerpen
4 weken Oostkust
2 maanden oostkust?
Stuk oostkust lopen?
Oostkust Sydney / Cairns
Huwelijksreis oostkust Australië
In totaal is er 1 gebruiker online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast