Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

Cadeau

Jose den Boer
» 27 sep 2011 21:35
Beste mensen mijn neef gaat emigreren naar Australie . Nuwil ik hemeen cadeau geven wat met ausralie te maken heeft
( van rond de 10 euro )Kunnen jullie mij een advies geven ?
Ik zie uit naar jullie antwoord ,

Vriendelijke groeten

Jose den Boer
bolletjeom
Reisexpert
» 27 sep 2011 21:40
is het niet leuker om hem iets van Nederland mee te geven ter herinnering?

er zijn tal van hylarische tot leerzame boeken over Australië. Bill Bryson heeft een paar titels (grappig) en er zijn een paar pracht romans over australië in vroeger tijden. als je neef van lezen houdt is dit misschien een idee. Kan hij zich gelijk een beeld vormen van het land.

The upside down map is ook grappig. Dat is een wereldkaart gezien met Australie als middelpunt
Francine
Reisexpert
» 27 sep 2011 22:57
Ik zou ook eerder kiezen voor iets Nederlands (boek, gedichtenbundel, fotoboekje van alle familieleden). Alles over Oz kan hij daar wel vinden.
Jose den Boer
» 28 sep 2011 09:12
Bedankt Francine , Groetjes

Jose den Boer
Kims
Reisexpert
» 30 sep 2011 06:21
Hi,

Toen wij uit Nederland vertrokken, kreeg ik een Nederlands kookboekje. Heel erg leuk en ik kook er nog regelmatig uit....lekker Nederlandse appeltaart bijvoorbeeld. Valt altijd goed in de smaak bij de Australiers :9

Ook een leuk boekje is 'The Undutchables'; de Nederlandse cultuur bekeken door de ogen van een buitenlander. Grappig om te lezen.

Groetjes
Jose den Boer
» 30 sep 2011 21:48
Bedadankt Kims Ik heb al een boekje gekocht :
( Paspoort voor een ervaren weereld rijziger )
Dit is een boekje met 399 tips voor iemand die
op rijs ga .
maar bedankt voor je reaktie , en geniet nog maar lekker van je
nederlandse kook boek .
groetjes Jose den Boer *O*
In totaal zijn er 0 gebruikers online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 0 gasten (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten