Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

Brief versturen naar Australië

toos coenen
» 16 jul 2012 12:50
Ik wil mijn dochter die 24 juli jarig is een kaart sturen
Wanneer moet ik hem dan posten als hij op 23 of 24 juli bij mijn dochter in de bus moet vallen?

Alvast bedankt,
m.v.g.
Toos Coenen
Yvonnetje
Reisexpert
» 16 jul 2012 14:42
Hallo Toos,

het ligt er aan waar de brief heen moet.
Als het binnen Nederland is kun je het een dag van te voren (de 23e) sturen. Voor de zekerheid kun je het een dag eerder versturen (de 22e).
Als het buiten Nederland is, dan zou ik even op de site van de TNT kijken, daar staat het vast wel op.
Globeskater
Reisexpert
» 16 jul 2012 16:02
Hey Toos,

aangezien je in het Australië topic schrijft neem ik aan dat je dochter in Australië zit? Als het dan rond die datum moet aankomen zou ik meteen die post op de bus doen... het lastige met Australië is dat het soms erg lang onderweg is en soms echt super snel.. dit varieert van 5 dagen tot 3 weken.. gelukkig is dat laatste een uitzondering.. maar kreeg zo wel wat kaarten echt erg laat, al blijft post krijgen altijd leuk ;)
Yvonnetje
Reisexpert
» 16 jul 2012 16:14
My bad. Ik was te snel met reageren en heb niet goed gelezen. Sorry!
Reismeis
Reisexpert
» 16 jul 2012 22:09
Ik houd met post naar Australië altijd een gemiddelde van 14 dagen aan.
Kims
Reisexpert
» 17 jul 2012 14:40
Hi,

Ligt er heel erg aan waar je dochter in Australie zit. Post naar de grote steden vanuit Nederland kost minder dan een week meestal. Maar naar sommige wat meer afgelegen plekken kan het zomaar 2 weken of langer zijn....

Groetjes
Gerelateerde onderwerpen
Doos versturen
Naar Australie
3.5 weken naar australie,
Per boot naar Australië
Verpleegkundige naar Australië
In totaal is er 1 gebruiker online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast