Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

Bridge Climb ~ Sydney

Globeskater
Reisexpert
» 13 jul 2011 12:13
Is er iemand die de bridge climb al heeft gedaan en is het de moeite waard om zoveel geld daarvoor neer te leggen.. Ik dacht eerst lijkt me echt gaaf maar toen ik de prijzen zag begon ik te twijfelen, dus ben benieuwd naar ervaringen.. heb je de klim gedaan, welke van de 3 heb je gedaan en was het de prijs waard?
Nienke Krook
Reisexpert
» 13 jul 2011 15:21
Hey, ik heb de klim in 2008 gedaan, omdat mijn vriend hem voor zijn verjaardag gekregen had :) Ik wist niet dat er verschillende soorten waren, maar als ik zo kijk hadden wij de 'the Bridge climb' gedaan (dus de wandeling die helemaal naar bovengaat aan 1 kant en dan aan de andere kant naar beneden.

Ja het is inderdaad schandalig duur (is alles hier aan tours en activiteiten trouwens en het wordt altijd meer - wij betaalden in '08 nog bijna 30 dollar minder), maar ik vond het wel erg leuk. Echt zo'n unieke eens-in-je-leven activiteit. Maar ik vind het moeilijk om dit voor iemand anders te beslissen of het de moeite waard is.

Let erop dat je geen eigen camera mag meenemen naar boven, dus als je het doet voor een uniek plaatje gaat het feest niet door. Wel heb je een unieke kijk op de haven, wat je natuurlijk nergens anders kunt krijgen. (Wij kregen een groepsfoto en een foto van ons tweetjes na afloop)
Gerelateerde onderwerpen
Sydney
To Sydney or not to Sydney??
Vuurwerk Sydney
Adelaide - Sydney
huisvesting sydney
In totaal zijn er 0 gebruikers online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 0 gasten (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten