Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

Bijna alles gezien in Sydney, wat is er nog meer te doen?

Rebecca90
Vakantieganger
» 27 jan 2013 07:40
Hee allemaal!
Ik zit ondertussen al bijna 5 maanden in Australie en heb al het een en ander gezien ondertussen. Ik zit nu voor de 3e keer in Sydney in 5 maanden tijd en heb hier eigenlijk bij elkaar opgeteld al een tijdje gezeten, vooral voor iemand die geen werk of werkvisum heeft. In het begin ben ik hier 2,5 week geweest, met kerst en oud en nieuw 3 weken en nu ben ik er ondertussen ook al weer bijna een week. En ondertussen heb ik best al wel het een en ander gezien...
Omdat ik 2 februari naar het concert ga van de Swedish house mafia hier in Sydney wil ik dan ook tot 4 februari hier in Sydney blijven. Ik ben van plan mijn vlucht naar Auckland op 14 februari te zetten vanaf Sydney (hierdoor kan ik, hoop ik, met mn reisgenoot vliegen). Mijn vraag is nu of jullie een idee hebben wat ik tussen 4 en 12 februari kan doen. Wil het liefst niet in Sydney blijven, maar heel veel geld heb ik niet en heel ver weg gaan heeft ook niet heel veel zin denk ik.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
Liefs Rebecca
Tikva
Reisexpert
» 27 jan 2013 19:46
Nienke zit al heel lang in Sydney. Heb je al bij de reisinfo gekeken daar staan ook diverse trips en info over minder bezochte delen van de stad.
https://www.aroundtheglobe.nl/reizen/au ... -si27.html
Reismeis
Reisexpert
» 27 jan 2013 20:12
Misschien kun je naar Canberra/Newcastle, en daar dan dmv couchsurfing overnachten (om het zo goedkoop mogelijk te houden)?
Rebecca90
Vakantieganger
» 28 jan 2013 01:34
Dankjulliewel voor jullie reacties.
Het artikel had ik nog niet gezien, maar na die gelezen te hebben blijkt toch wel dat ik bijna alles wat daar in staat heb gedaan... Alleen Manly staat nog op mn verlanglijstje, maar dat moet komende week nog wel lukken.
Canberra trekt me eigenlijk niet zo en New Castle ben ik al geweest... Ik zit er over na te denken om toch gewoon al naar Nieuw Zeeland te gaan, omdat daar toch wel weer iets heel nieuws op mij staat te wachten! Ik zit alleen nog in mn maag met mn reisgenoot... Die kan helaas niet eerder dan de 14e naar NZ...
Kims
Reisexpert
» 28 jan 2013 03:41
Hi,

Blue Mountains heb je vast ook al gezien, dat is anders een mooie bestemming.

Goedkopere opties zijn WWOOF-en voor een week of 2? Ook heb je het Help Exchange netwerk bij mensen thuis, zie:
https://www.helpx.net/ of http://www.helpexchange.net/? Dan zie je de Australische cultuur vanuit het thuisleven, heel anders dan als toerist. Of ander vrijwilligerswerk?

Succes ermee!
Gerelateerde onderwerpen
Iemand nog wat tips over reizen in australie +meer?:)
Wat te zien/doen in Darwin en Sydney?
Australië wat te doen tussen Cairns en Sydney?
Welke bezichtigingen MOETEN we doen op de rit Cairns-Sydney
Wat te doen in 3 weken Australie??
In totaal zijn er 0 gebruikers online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 0 gasten (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten