Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

Bestaat er een basis uitrusting voor Backpack?

mausje1979
» 04 apr 2012 22:55
Je zult waarschijnlijk zeggen, dat hebben we al, kijk maar onder reisinformatie, voorbereidingen, meeneemliijst.

Jazeker, maar als ik em download krijg ik maar de helft te zien. (geeft niet)

Nu ben ik als onderdeel van mijn voorbereiding een lijst aan het samenstellen van wat ik zeker weten als basis zou moeten meenemen als ik ga backpacken. En dan bedoel ik ook echt backpacken, met een tentje, eten koken, een soort bivak. In me uppie! zonder stroom, (behalve solar laders)

natuurlijk is de een de andere backpackvakantie niet... dat snap ik ook wel, maar er moet toch wel ergens een lijst zijn te vinden van wat je zeker weten mee moet nemen. :)

ik denk dat er wel iets tussen staat waar ik nog niet aan heb gedacht! O-)

Of heb jij nog een idee van een ding of artikel wat je heb gemist tijdens je backpack?
Verraad het me.

Tx! _O_ ^O^
mausje1979
» 04 apr 2012 22:57
TOEVOEGING:

Je zult waarschijnlijk zeggen, dat hebben we al, kijk maar onder reisinformatie, voorbereidingen, meeneemliijst.

Jazeker, maar als ik em download krijg ik maar de helft te zien. (geeft niet)

IK BEDOEL, NIET DAT DE LIJST ONVOLLEDIG IS, JE KRIJGT ECHT MAAR EEN DEEL TE ZIEN, DE REST GEEFT HIJ NIET WEER. MISSCHIEN ERGENS EEN FOUTJE IN HET DOWNLOADEN?
AL VERSCHEIDENE KEREN GEPROB.
Erik
Site Admin
» 04 apr 2012 23:16
Herinner me er even aan dan stuur ik hem op.
Gerelateerde onderwerpen
Een goede Backpack vinden?
Wil een Backpack aanschaffen maar........
1 Jaar werken/reizen Australië met een 45L backpack
uitrusting op de motor
Advies/ervaringen uitrusting Perry Sport
In totaal zijn er 0 gebruikers online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 0 gasten (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten