Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

Belasting betalen een jaar na terugkomst

Rebec
Reisexpert
» 17 jul 2015 12:51
ik ben een jaar geleden terug gekomen uit Australie. Ik heb netjes mijn belasting aangifte nog gedaan en mijn super terug gevraagd. Ik dacht dat ik zo alles had geregeld. Nu krijg ik een brief van Australian Taxation office dat ik 3 dollar moet betalen. Moet ik mij nog ergens uitschrijven? Ik heb verder niets gedaan met mijn tax file number omdat ik dacht dat het zo goed was. Iemand anders die dit ook heeft gehad?
Kims
Reisexpert
» 20 jul 2015 04:34
Hi,

Is de $3 misschien een herberekening? Klinkt niet as een normale betaling mits je misschien iets niet had aangegeven zoals de rente die je hebt verdiend o.i.d.

Je hoeft je niet uit te schrijven of in te schrijven. En je TFN hou je voor je leven.

Succes ermee!
Rebec
Reisexpert
» 02 sep 2015 13:10
Ik heb nog steeds niet mijn super geclaimd. Kan het daardoor liggen. Ik ga sowieso dat deze maand nog even doen.
Ik heb niet heel veel zin om die 4 dollar te betalen, omdat je dan super veel bijkosten krijgt.
Gerelateerde onderwerpen
Een jaar naar Australie
Een jaar werken/reizen in Australië.
Leven/wonen/werken in Australië voor een jaar
Voor minimaal een jaar werken/wonen in Australië
Hoe vraag ik voor het 2e jaar een visum aan?
In totaal is er 1 gebruiker online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast