Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

Bankzaken Australië

RubenK85
Reiziger
» 26 mei 2015 15:16
Hallo allemaal!

ik ben een beetje aan het oriënteren op welke bank ik zou willen nemen in Australië, en hoe het zit met het overmaken van mijn geld naar Australië.

Heeft er iemand tips voor een bank? Ik lees dat CommonWealth de meeste automaten heeft, maar dat andere banken soms weer goedkoper zijn etc.

En wat is de beste manier om mijn spaargeld over te maken? Zijn daar nog handige tips voor?

Bedankt!
ketting
Reisexpert
» 26 mei 2015 17:28
Ik zat destijds bij Westpac, is me prima bevallen, geen ervaring met andere banken. Hier staat ook veel informatie:
https://www.aroundtheglobe.nl/reizen/au ... -si32.html
Moira
Reisexpert
» 28 mei 2015 04:26
Hoi,

Wij hebben zelf altijd goeie ervaringen gehad met de ANZ bank ook veel ATM's overal beschikbaar.
Geld overboeken naar Australie hebben wij gedaan met OZForex en die geven net wat betere rates en je betaald niet de extra kosten die de NL bank en AU bank in rekening brengt.
Rebec
Reisexpert
» 10 jun 2015 20:10
Ik zat bij commonwealth. In nederland al aangemeld en eenmaal in australie kon ik bij de vooraf uitgekozen branch mijn pasje ophalen en gelijk gebruiken. Super easy.

Ikzelf pinde altijd een groot bedrag (500 dollar) en dat zette ik dan gelijk op mijn australische rekening. Dat ging altijd en overal goed.
Gerelateerde onderwerpen
Verwarring ivm bankzaken voor Australië...
Vragen omtrent bankzaken
Vliegticket Indonesie-Australie, Australie-Amsterdam
Australie - Fiji - Australie Visum?
Visa Australië, NZ, Australië
In totaal is er 1 gebruiker online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast