Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

Backpacken in Zuid-Amerika (sept tot...?) Lft 25 - 35

laurvanh
» 08 mei 2018 17:53
Hallo iedereen!!!

Ik ben Laura, 26 jaar, verpleegkundige als beroep en op zoek naar mijn partner in crime om de wereld te gaan verkennen!

Ik zit momenteel op een kantelpunt op mijn werk en op zoek naar wat uitdaging. Het leek mij het ideale moment om ertussen uit te kruipen met een grote reis.

Ik heb al enkele (kleinere) solotrips achter te rug en dat bevalt me super, maar iedereen houd er wel van om je ervaringen te delen met elkaar. Daarom wil ik het nu eens over een andere boeg gooien! Ik heb al enkele landen kunnen afstrepen op mijn wereldlijstje maar zoals iedereen wil ik zoveel mogelijk zien!

Enkele voorbeelden van mij voorbije reizen: Trektochten in Jordanië en Israël (expeditiereis dus niet toeristisch), rondreis India, 3 maanden internationale stage in Oeganda en VELE citytrips in Europa. Ik ging reeds 2 keer mee met Joker in een groepsreis waar ik ongelooflijke ervaringen heb opgedaan. Ik ben het dus wel wat gewend om met anderen op reis te gaan en kan me gemakkelijk aanpassen.

Ik zou graag in Zuid-Amerika rondtrekken; eventueel startende in Mexico en zo vele landen aflopen. Mijn oorspronkelijke plan was om via workaway vrijwilligerswerk te doen met kost en inwonen. Zo kunnen we goedkoop, langer en vooral meer lokaal reizen! Wil je liever een ander deel van de wereld verkennen of zie je je rondreis anders? Geen probleem ik sta open voor ELK voorstel!

In principe ben ik elk moment beschikbaar, ik moet enkel rekening houden met een vooropzeg van 3 maand voor mijn appartement. Ik woon in Kortrijk samen met mijn kat Jack :). Ik ben een sociaal persoon die houd van een mix van een goede dosis avontuur en natuur, maar kan ook genieten van een dagje rust.

Mijn ideale reispartner is iemand tussen de 25 en 35 jaar, zowel man als vrouw, die sociaal is, pit heeft en niet terugdeinst voor uitdagingen.

Lijkt dit alles iets voor jou? Twijfel dan niet om contact op te nemen!

Groetjes
Laura
SanderFabian
» 14 mei 2018 10:44
Hallo Laura,

Leuk verhaal! Ik ben Sander en ben 26 jaar.
Ik ben in eind oktober van plan om te gaan reizen naar Zuid-Amerika. Om te beginnen in Colombia, I.v.m. Ik daar familie wonen heb. Zelf ben ik hier geboren en woon ik momenteel al 22 jaar in Nederland.
Verder lijkt het mij een leerzame en leuke ervaring om vrijwilligerswerk te doen in bijv. Peru of Ecuador.
Ik ben zelf sociaal en vind gezelligheid belangrijk tijdens het reizen. Ik vind het leuk om erop uit te trekken en de buurt zoveel mogelijk te ontdekken.

Groeten Sander :)
Gerelateerde onderwerpen
Enkele maanden backpacken in Zuid-Amerika. Juli 2018 tot ...
Zuid Amerika 4 a 5 weken juni t/m sept
Reisgenoot gezocht midden of zuid amerika - sept t/m dec
Rondreis Zuid-Amerika van April tot September
16 dec 2016 tot 8 jan 2018 zuid amerika.
In totaal zijn er 0 gebruikers online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 0 gasten (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten