Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

Backpacken in Zuid-Amerika (sept tot...?) Lft 25 - 35

laurvanh
» 08 mei 2018 17:53
Hallo iedereen!!!

Ik ben Laura, 26 jaar, verpleegkundige als beroep en op zoek naar mijn partner in crime om de wereld te gaan verkennen!

Ik zit momenteel op een kantelpunt op mijn werk en op zoek naar wat uitdaging. Het leek mij het ideale moment om ertussen uit te kruipen met een grote reis.

Ik heb al enkele (kleinere) solotrips achter te rug en dat bevalt me super, maar iedereen houd er wel van om je ervaringen te delen met elkaar. Daarom wil ik het nu eens over een andere boeg gooien! Ik heb al enkele landen kunnen afstrepen op mijn wereldlijstje maar zoals iedereen wil ik zoveel mogelijk zien!

Enkele voorbeelden van mij voorbije reizen: Trektochten in Jordanië en Israël (expeditiereis dus niet toeristisch), rondreis India, 3 maanden internationale stage in Oeganda en VELE citytrips in Europa. Ik ging reeds 2 keer mee met Joker in een groepsreis waar ik ongelooflijke ervaringen heb opgedaan. Ik ben het dus wel wat gewend om met anderen op reis te gaan en kan me gemakkelijk aanpassen.

Ik zou graag in Zuid-Amerika rondtrekken; eventueel startende in Mexico en zo vele landen aflopen. Mijn oorspronkelijke plan was om via workaway vrijwilligerswerk te doen met kost en inwonen. Zo kunnen we goedkoop, langer en vooral meer lokaal reizen! Wil je liever een ander deel van de wereld verkennen of zie je je rondreis anders? Geen probleem ik sta open voor ELK voorstel!

In principe ben ik elk moment beschikbaar, ik moet enkel rekening houden met een vooropzeg van 3 maand voor mijn appartement. Ik woon in Kortrijk samen met mijn kat Jack :). Ik ben een sociaal persoon die houd van een mix van een goede dosis avontuur en natuur, maar kan ook genieten van een dagje rust.

Mijn ideale reispartner is iemand tussen de 25 en 35 jaar, zowel man als vrouw, die sociaal is, pit heeft en niet terugdeinst voor uitdagingen.