Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

Backpacken in Midden- en Zuid-Amerika,

hasse
» 14 feb 2018 07:45
Hey hallo,

Vorige jaar heb ik een hele toffe reis gemaakt door Zimbabwe en Mozambique, maar nu beginnen de reiskriebels toch weer op te spelen. Graag zou ik dan ook dit jaar richting Midden- en Zuid-Amerika gaan en daar ca. 3 weken backpacken.
Nu word ik van reizen meer dan vrolijk, maar vind het nog leuker om samen met iemand een reis te maken, niet alleen voor de gezelligheid, maar ook qua budget ;)

Mijn idee is dus om in mei/juni ca. 3 weken te backpacken. Zelf lijkt qua natuur Costa Rica mij ongelooflijk mooi, maar ook landen als Chili, Patagonia, Peru, Guatemala en Bolivia lijken me fantastisch. Eigenlijk heb ik dus nog niets vast staan, behalve dan dat ik in die drie weken één à twee landen aan wil doen, maar we moeten nog even kijken wat natuurlijk haalbaar is.

Tja wat kan ik nog meer vertellen, ik ben een vrouw van 36, woon in Amersfoort en werk binnen de GGZ. In het reizen is voor mij belangrijk dat ik de afwisseling kan maken tussen cultuur, natuur, avontuur en af en toe een dagje relaxen. Daarnaast houd ik van mijn vrijheid en vind het fijn om niet alles vast te leggen en de mogelijkheid te hebben om de reisplannen om te zetten. Maar ook de vrijheid dat als jij een dagje wil relaxen en ik iets anders wil gaan doen, dat dit ook mogelijk is.

Spreekt dit jouw aan en heb je zin om een mooie reis te maken, hoor ik graag van je!

P.s. aan leeftijd en geslacht hecht ik niet heel veel waard en maakt mij dan ook niet heel veel uit.
JohanRivera
» 19 feb 2018 13:44
hi hasse,

Ik wilde ook 3 weken gaan backpacken dit jaar, liefst in juni of juli.
Lekker ontspannen en daarbij ook de cultuur oppikken natuurlijk.
Ben zelf een erg sociaal persoon, "gezellig en nieuwsgierig".
Hoop ik dat mijn budget overeen staat met jouw budget.(?)

Ik heb wel het een en ander aan vragen over hoe deze reis er verder voor jou uitziet.

Hoor graag van jou!

Groetjes *O*
Gerelateerde onderwerpen
Backpacken zuid en midden Amerika, 2016!
Backpacken door midden en zuid amerika
backpacken/rondreizen Midden/Zuid-Amerika
backpacken Nicaragua maart (midden amerika)
Backpacken Midden Amerika (feb. 2016)
In totaal zijn er 0 gebruikers online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 0 gasten (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten