Wil jij kans maken op een backpack? Lees dan hier wat je moet doen.

Roadtrip/backpacken door Europa in Juni en/of Juli 2018

jeroen11
» 15 sep 2017 16:09
Hoi beste mensen,

Ik val maar direct met de deur in huis: Het lijkt me geweldig om op reis te gaan door Europa, waarbij het ontmoeten van mensen en culturen me geweldig lijkt.

Ik ben een 17 jarige jongen die dit jaar in zijn examenjaar Havo zit. Het lijkt me super leuk om na mijn examens een tripje te gaan maken in juni en/of juli 2018. Ik heb nog niet hele definitieve ideeën, maar het lijkt me leuk om, samen met iemand, met een bepaald budget, op reis te gaan en gebruik te maken van liften en couchsurfing.

Ik ben hier alleen nog wel opzoek naar een reismaatje, waarmee ik dit avontuur kan gaan beleven. Man of vrouw maakt niet uit. Leeftijd daarentegen wel. Gelieve iemand tussen de 17 en 25.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Groetjes,
Jeroen
timothy1999
» 03 okt 2017 22:38
Het lijkt me wel gaaf ik ben 18 jaar en lijk me gaaf!
VL007
» 05 okt 2017 09:07
Mocht je tegen die tijd deze kant op komen: hier zijn altijd klussen te doen. Wel minimaal een weekje. Het is in Zuid-Italie, Puglia.

workingguest(at)tiscali.it
Niekberg
» 05 okt 2017 21:09
Yo man!

Ik ben Niek, 17 jaar (volgend jaar Juli 18) en doe op dit moment HBO, maar zie dit niet echt meer zitten. Ben van plan een tussenjaar te nemen en lekker veel te gaan reizen. Jammer genoeg zijn de meeste mensen opzoek naar iemand die bereid is buiten Europa te gaan, maar jij gelukkig niet! :D

Ik heb altijd al veel van backpacken gehouden. Zo heb ik in 2016 (zonder backpack dan, mar dat doe ik ook) de Nijmegen Vierdaagse gelopen. Ook houd ik veel van fotografie en wil ik graag meer van Europa zien. Dit is voor mij perfect!

Het duurt natuurlijk nog wel even, maar zou wel fijn zijn binnenkort, of ja in ieder geval optijd, meer informatie binnen te krijgen :P

Ik hoop meer te horen!

Groeten,
Niek
VL007
» 05 okt 2017 21:54
Goed het mailadres onthouden dus en de website: www.villalavanda.nl

Tot dan.

Jenny
Niekberg
» 16 okt 2017 23:05
Sorry had je bericht niet gezien :D Heb gereageerd
Niekberg
» 14 nov 2017 19:01
Is er nog iemand? :D
VL007
» 14 nov 2017 19:59
Ik ben er nog steeds ja.
raoulkempkes
» 30 nov 2017 19:56
hey ik ben raoul en ik ben 21 jaar en tegen die tijd 22 ik zoek ook iemand voor zomer 2018 maar dan om te interrailen door europa misschien lijkt je dat ook een leuk idee? mocht je contact willen mijn instagram is eventueel raoulkempkes of zoek me op op facebook kan ook
Robin14
» 03 feb 2018 11:00
Hoi Jeroen,

Ik ben Robin (vrouw), ik word binnenkort 18 jaar en kom uit de regio Venlo.
Over een paar maanden maak ik mijn eindexamen en was daarna van plan om te gaan reizen.
Waarheen maakt me niet zo veel uit. Helaas was geen van mijn vrienden ook geïnteresseerd in reizen dus ben ik maar een beetje rond gaan zoeken.

Ik hoor graag van je!

Groetjes Robin
Gerelateerde onderwerpen
Backpacken/liften/roadtrip (Half juni - Half juli)
Roadtrip Oost-Europa 22 t/m 30 juni
Roadtrip Noorwegen Juni/Juli
roadtrip europa juli en stedentrips
Interrailen Engeland(of ergens in west-Europa)juni-juli 2017
In totaal is er 1 gebruiker online :: 0 geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast (gebaseerd op actieve gebruikers in de laatste 60 minuten)
Het grootste aantal gebruikers online was 2019 op 04 sep 2013 14:26

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast